בחיפה רותחים: "שיפוט מביש". בלבול ניסה להיכנס לחדר השופטים

לירן ליאני מרחיק את ג'ורג' מנדז'ק
לירן ליאני מרחיק את ג'ורג' מנדז'ק | דני מרון

בכרמל זעמו על ליאני אחרי ה-1:1 עם בית"ר ירושלים בטדי: "חבל שקהל שעשה דרך ארוכה צריך לסבול מטעות כזו". ביקורת על מנדז'ק שהורחק, חיימוב ומאבוקה יחמיצו את הדרבי. וגם: כ-30 אוהדים עוכבו ושניים נעצרו

(גודל טקסט)

זעם גדול במכבי חיפה הבוקר (שני) על צוות השיפוט בכלל ועל השופט ליאני בפרט אחרי ה-1:1 בטדי נגד בית"ר ירושלים. בכרמל טענו כי השיפוט לא היה אובייקטיבי במחצית הראשונה, במהלכה הורחק ג'ורג' מנדז'ק שספג שני כרטיסים צהובים.

"השיפוט היה מביש וחד צדדי", אמרו בחיפה. "לקבוצה אחת הוא חילק צהובים בעוד השנייה ביצעה עבירות דומות ללא התייחסות". במהלך ההפסקה ירד המאמן מרקו בלבול לצד גורמים נוספים מהמועדון והם ניסו להיכנס לחדר השופטים, דבר אשר ככל הנראה יצוין בדו"ח המשחק.

"אנחנו לא חזירים ולא מאוכזבים מהתוצאה, בטח אחרי ששיחקנו שעה שלמה בעשרה שחקנים, אבל היינו יותר טובים מבית"ר והגיע לנו לנצח", הסבירו בחיפה והוסיפו: "חבל שקהל כל כך גדול שעשה דרך כזו ארוכה צריך לסבול מטעות שיפוט".


שחקני מכבי חיפה מודים לקהל (דני מרון)

גם מנדז'ק ספג אש: "זה היה מהלך חסר אחריות, בטח כשהוא כבר סחב איתו כרטיס צהוב. משהו עובר עליו ואנחנו נטפל בזה בתוך המועדון". גם בלבול התייחס להרחקתו של הקשר: "לא ראיתי אם הייתה עבירה ששווה כרטיס ואני לא מתכוון לדבר על השיפוט. שמח שהשחקנים עשו את העבודה".

הבשורה הרעה הגיעה מכיוונם של גיא חיימוב וארנסט מאבוקה, שספגו כרטיס צהוב חמישי וייעדרו מהדרבי נגד הפועל חיפה. בכרמל החמיאו לשחקנים על ההקרבה במהלך המחצית השנייה בה הצליחו לבטל כמעט לחלוטין את ההתקפה של בית"ר. סינטיהו סלליך זכה למחמאות, כמו גם עופרי ארד וצמד המחליפים מקסים פלקושצ'נקו וקארים פריי.

מי שהיה אמור לקבל דקות משחק הוא ירדן שועה, אך לאור ההרחקה והסיטואציה שנוצרה, הרכש מבני יהודה לא שותף והוא צפוי לשחק במחזור הקרוב. שון וייסמן הפצוע שלא נכלל בסגל ינסה לשוב לאימונים בימים הקרובים.

עוד במכבי חיפה, המשטרה הודיעה הבוקר כי עוד לפני שהתחיל המשחק, זיהו בלשים קבוצה של אוהדי מכבי חיפה מחוץ לשטח האצטדיון, שמכיוונם נורו זיקוק וחזיז לעבר מתחם תחנת הדלק הסמוכה. כ-30 אוהדים עוכבו במקום למטרת זיהויים וזימונם. עוד נעצרו במהלך המשחק שני אוהדים בחשד להצתת צעיף וקטטה.


מרקו בלבול (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי