"קיבלנו גול של ילדים, המשחק הזה הוא פספוס גדול"

בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה
בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה | דני מרון

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים אחרי ה-1:1 הביתי עם מכבי חיפה: "אם אנחנו יורדים ביתרון למחצית, חיפה בחיים לא חוזרת למשחק". וארן וקונטה ייבדקו, המגן עלול להיעדר חודשיים. וגם: אוהד הורחק לשנה וחצי

(גודל טקסט)
אכזבה עצומה בבית"ר ירושלים אחרי התיקו הביתי אמש (ראשון), 1:1 נגד מכבי חיפה באצטדיון טדי. הבית"רים לא ניצלו את ההפסדים של הפועל חיפה ושל הפועל באר שבע והחמיצו הזדמנות מצויינת להידבק לחבורת החלק העליון. כעת, הקבוצה מהבירה רחוקה ארבע נקודות מהמקום השישי והמשחק במחזור הבא, נגד הפועל באר שבע בטרנר, הופך למשחק ההזדמנות האחרונה באמת עבורה.


המגן הצרפתי אנטואן קונטה, שנפגע כבר בדקה הראשונה וירד מהמגרש עם חשש לקרע בשריר התאומים, יעבור היום סדרת צילומים ובדיקות לאבחון חומרת הפגיעה ואם אכן מדובר בקרע כפי שהעריכו אמש בקבוצה, הוא צפוי להיעדרות של חודשיים נוספים, שבועיים בלבד אחרי ששב למגרשים מהיעדרות ארוכה של תשעה חודשים אחרי פציעה במיניסקוס. גם אנתוני וארן נפגע אמש וגם הוא ייבדק היום לאבחון הפציעה בשריר הירך האחורי, שאולי תמנע ממנו לשחק במשחק החשוב בטרנר במחזור הבא.


בקבוצה היו טענות לצוות השיפוט, על פנדל שלא נשרק על שמואל שיימן. "גם את הדברים הקטנים והשריקות האלה אנחנו כבר לא מקבלים", אמרו בקבוצה. "היה פנדל כל כך ברור, איך ליאני לא שורק את זה?".


תחושת הפספוס בבית"ר גדולה מאוד, גם בשל העובדה שמכבי חיפה שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-39 ובעיקר מספיגת שער השוויון מרגלי רז מאיר, על סף השריקה למחצית, דקה אחת בלבד אחרי שער נהדר של וארן, שהעלה את בית"ר ליתרון. "זה גול שאסור לנו לקבל", אמר שחקן בקבוצה. "עלינו ליתרון ובמקום לשמור עליו, שחקנים נכנסו לקיפאון וחוסר ריכוז. איך זה יכול להיות? זה גול של ילדים. אם אנחנו יורדים ביתרון למחצית, חיפה בחיים לא חוזרת למשחק. בחצי השני כבר לא עשינו דברים בחוכמה וחבל".


"אם לא היינו סופגים את השער המטופש הזה, דקה למחצית ואחרי שכבשנו, בוודאי שהיינו מנצחים", אמר המאמן ניר קלינגר בסיום. "זה שער שלא מתאים לנו ולא תואם את הניסיון והאופי שלנו וזה הכניס את מכבי חיפה לדרייב הגנתי ואותנו זה הוריד. אם נסתכל על חצי הכוס המלאה, הפער הצטמצם לארבע ואנחנו עדיין במירוץ וננסה עד הסוף", הוסיף קלינגר.



קלינגר. לא אהב את השער שבית"ר ספגה (דני מרון)


"בהתחשב בעובדה שחיפה שיחקה יותר ממחצית בעשרה שחקנים, לא הגענו למספיק מצבים", הוסיף המגן דוד קלטינס, שאמור היה לשחק באגף שמאל, אך בעקבות פציעתו המוקדמת של קונטה עבר לצד ימין. "אני בהחלט חושב שאם לא היינו מקבלים את הגול המיותר הזה, חיפה לא היו מקבלים את הכוחות שקיבלו ולא היו מאמינים שהם יכולים לשמור ככה על התוצאה".

על המשחק הבא בבאר שבע: "אנחנו כמובן חייבים לנצח שם ונעשה הכל בשביל זה. באר שבע קבוצה איכותית וגם אם היא בתקופה פחות טובה, עם הקהל שלה בטרנר, המשחק לא יהיה קל. אנחנו מאמינים מאוד בעצמנו וגם כשהמצב היה הרבה פחות טוב האמנו בעצמנו, אז אני עדיין חושב שהכל תלוי בנו".


בתוך כך, בית משפט השלום נעתר הבוקר לבקשת המשטרה והרחיק אוהד בית"ר ירושלים כבן 27 מכלל מגרשי הכדורגל והאימונים עד לתום העונה הבאה, 2019/20, בעקבות חקירת המשטרה כנגדו לאחר שנעצר אתמול בחשד לשריפת צעיף הקבוצה היריבה בשטח האצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי