"הכדורגל הוא 'סם החיים' של אלונה, מה היא בכלל צריכה את הכנסת?"

אלונה ברקת, איילת שקד
אלונה ברקת, איילת שקד | אבשלום שושני

שבוע אחרי הודעתה של ברקת על כניסתה לחיים הפוליטיים, הרוחות בהפועל באר שבע סוערות: "פה היא נשיאה ובכנסת היא תהיה אחת מתוך 120". שחקן : "הלוואי שהמפלגה לא תעבור את אחוז החסימה והיא תחזור אלינו"

(גודל טקסט)

לראשונה מאז הודיעה על כניסתה לחיים הפוליטיים, הגיעה אתמול (שלישי) אלונה ברקת למתחם "הבית האדום". בזמן שהשחקנים התחילו את הכנותיהם לקראת בית"ר ירושלים במחזור הבא, שהתה נשיאת המועדון במשרדה המשקיף על מגרש האימונים ועסקה בענייניה.

שישה ימים חלפו מאז הטלת הפצצה הפוליטית, והריקושטים עדיין מתעופפים לכל עבר. לנוכח הנסיבות הפכה מערכת הבחירות לכנסת ה-21 לנושא שמדובר בו רבות בחדר ההלבשה של האלופה היוצאת. מבחינת השחקנים, אלונה הייתה ונשארה הבחירה האולטימטיבית. "הלוואי שהמפלגה של אלונה לא תעבור את אחוז החסימה, ואחרי הבחירות היא תחזור אלינו", אמר אחד השחקנים שדעתו כנראה משקפת את דעת הרוב במועדון.

הרוב המכריע של שחקני הקבוצה הגיע לבירת הנגב מערים אחרות, דבר שלא מונע מהם להפגין בקיאות בפילוח הקולות הכשרים שנספרו בקלפיות הבאר שבעיות בבחירות הקודמות. "באר שבע היא עיר של הליכוד, כמעט 40 אחוז הצביעו בעד נתניהו", ציין שחקן בכיר של האדומים. "בכל מקום שומעים 'רק ביבי', 'רק ביבי'. האוהדים 'שרופים' עליו. עושים הפרדה בין ראש ממשלה לנשיאה של קבוצת כדורגל. אחרי שבנט 'לקח' לאוהדים את אלונה, הם בטח לא ירוצו להצביע בשבילו".

גורם בקבוצה מציע לברקת לעיין מחדש בתוכניותיה: "הכדורגל הוא 'סם החיים' עבור אלונה, מה היא בכלל צריכה את הכנסת? זה קטן עליה. אם היא לא תהיה שרת הספורט, חבל על הזמן שלה. ומי מבטיח לה תיק בממשלה הבאה? כאן בבאר שבע, הנוכחות שלה הרבה יותר משמעותית. היא תרמה לקהילה, ואלפי ילדים זקוקים לה. בשבילם זו תהיה אבדה גדולה אם היא תתנתק מהעיר. פה היא נשיאה ובכנסת היא תהיה אחת מתוך 120".


ברקת. בבירת הנגב מעדיפים אותה כנשיאת מועדון" (אבשלום שושני)

עד הבחירות לבית המחוקקים, באר שבע חייבת להבטיח את מקומה ב"בית העליון" של הפלייאוף. מאור מליקסון טרם התאושש מהפציעה והוא עלול להחמיץ את בית"ר בשני הבא. אוהד לויטה צפוי להמשיך בין הקורות, ובמרכז ההגנה קיימת התלבטות בסוגיית המחליף של חאתם עבד אלחמיד המוצהב. חן עזרא, שהיה טוב במחזור הקודם, מועמד לפתוח נגד קבוצתו הקודמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי