לפחות חמישה שינויים בהרכב מכבי תל אביב לקריית שמונה

אלירן עטר, איתי שכטר
אלירן עטר, איתי שכטר | דני מרון

עטר, שכטר, דסה, סבוריט ופרץ צפויים לחזור ל-11 של איביץ', שרוצה להשיג ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות. גורם במועדון: "כל שחקן מבין שהוא מועמד להרכב ובמקביל יכול למצוא את עצמו על הספסל או ביציע"

(גודל טקסט)

לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה נגד הפועל חיפה ובני סכנין, תארח מחר (שבת 20:15, שידור ישיר בספורט4) מכבי תל אביב את עירוני קריית שמונה במטרה לשוב למסלול הניצחונות ולשמור על רצף אי ההפסדים העונה גם במחזור ה-23. בקבוצה מתכוננים למשחק פתוח והתקפי, כיוון שמאמן קריית שמונה תומר קשטן ושחקניו אינם סוגרים משחקים ולא מציבים מערך הגנתי מעובה במשחקי הקבוצה בבית ובחוץ.

במכבי תל אביב מתקשים בשנים האחרונות לנצח את קריית שמונה בהפרש שערים גבוה, והמשחקים הם בדרך כלל בתוצאות צמודות. במועדון מבינים כי קריית שמונה עדיין מאמינה שהיא יכולה להגיע לפליאוף העליון דרך ניצחונות ותשחק בהתאם. בקבוצה ציינו כי במחזור הקודם נגד בני סכנין שבמקום האחרון הקבוצה לא ניצחה ולא כבשה שערים, וברור לכל שחקן כי האורחת רוצה להיות עכשיו הראשונה שתנצח את מכבי תל אביב העונה.

הקשר אייל גולסה עדיין אינו מתאמן עם חבריו, ותקופת השיקום שלו מהפציעה בירך נמשכת בחדר הכושר ובריצות במגרש. הרכש הסרבי אורוש ניקוליץ' נמצא על סף החלמה מהפציעה והמחלה ויוכל לשחק בתוך שבוע. גורם בסביבת המועדון: "כל שחקן בסגל מבין שהוא מועמד להרכב הפותח, ובמקביל יכול למצוא עצמו על הספסל או ביציע, כי הסגל רחב ביותר ובאימונים ההשקעה של כולם אדירה וקיימת דריכות לקראת ההחלטה על הסגל למשחק".


שכטר ועטר. "ההשקעה של כולם אדירה" (אודי ציטיאט)

על פי האימונים, מסתמן שהמאמן ולאדן איביץ' אמור לפתוח מחר בהרכב החזק ביותר, שיכלול את אלי דסה, דור פרץ, אנריק סבוריט, איתי שכטר ואלירן עטר.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה. שרן ייני, שחר פיבן, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה, עומר אצילי. איתי שכטר, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי