אביטן: "אנחנו לא שוקעים אחרי הפסדים. לא מוותרים מראש"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

מאמן הפועל חדרה מנסה לשכוח מהתבוסה לבני יהודה ומתכונן למכבי חיפה: "הם בכושר נהדר בעידן בלבול. אנחנו צקריכים להוכיח מדי שבוע שאנחנו קבוצה לגיטימית". התלבטות בעמדת השוער בין אוחיון, חנין וטבצ'ניק

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון. למרות ההפסד לבני יהודה, נראה כי חדרה לא תבצע שינויים רבים בהרכב הראשון כאשר עיקר ההתלבטות של המאמן ניסו אביטן היא בעמדת השוער. בין השאר, נראה שיש סיכוי שווה לעומר חנין, חביב אוחיון ועדי טבנצ'יק, וההחלטה תתקבל לאחר האימון המסכם.

דיא לבאבידי כשיר ויפתח ואילו מקסים גרצ'קין ייעדר בגלל פציעה. אביטן התייחס למצב הקבוצה לקראת המשחק בסמי עופר ביום ראשון ולאחר התבוסה מול בני יהודה: "כל הפסד הוא כואב. מצד שני אנחנו לא שוקעים אחרי הפסדים. אנחנו מבינים שאנחנו בעיצומו של מאבק על הפלייאוף העליון ואנחנו ממוקדים מתחילת השבוע איך עושים תוצאה טובה נגד מכבי חיפה. אנחנו מבינים שחיפה בכושר נהדר בעידן מרקו בלבול. יהיה קשה, אבל אנחנו לא מוותרים מראש על כלום".

האם יהיה קשה יותר בלי מתאוס, אג'ידה, גרצ'קין ואולי גם לבאבידי: "הפציעות בשלב הקריטי הזה של העונה הן משמעותיות, אבל זו עובדה מוגמרת ואנחנו צריכים ללכת עמוק לתוך הסגל ומקווים שהשחקנים שנכנסים במקומם יעשו עבודה טובה".

אביטן.
אביטן. "המאבק הזה לא יוכרע ביום ראשון" (אוי ציטיאט)

החשש ממפלה נוספת שתיצור כדור שלג: "אנחנו באים לכל משחק ומבינים שאנחנו קבוצה שצריכה להוכיח מדי שבוע שהיא ראויה ולגיטימית. אני מעריך שהמאבק על הפלייאוף העליון יהיה צמוד וקשה עד המחזור האחרון. המאבק הזה לא יוכרע ביום ראשון בשום סיטואציה. אחרי המשחק מול בני יהודה, שם הדברים הלכו לנו פחות טוב, אנחנו רוצים לחזור ולהיראות טוב ולייצר תוצאה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי