יואב כץ: "ההגנה שלנו חלשה, הפלייאוף העליון בסכנה"

ניסו קפילוטו, גל אראל
ניסו קפילוטו, גל אראל | דני מרון

במועדון חוששים משני ההפסדים האחרונים ומבקרים בעיקר את החלק ההגנתי: "ציפיתי לתוצאה אחרת". מימר: "בני יהודה מענישה ודיברנו על זה לפני המשחק". חשש לשבר באפו של מלול

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר ההפסד 0:2 לבני יהודה אתמול (שבת), שהיה ההפסד השני ברציפות של הקבוצה. עיקר האכזבה באה בגלל משחק ההגנה, שהוביל לספיגת ארבעה שערים. "שלושה שערים נכבשו בגלל טעויות שלנו. דיברנו על זה לפני המשחק שבני יהודה מענישה על כל טעות", אמר מאמן חיפה שרון מימר.

ההפסד השני הרחיק את הקבוצה מהחמישייה הראשונה, ויכול להיות משמעותי למאבק ההעפלה לפלייאוף העליון כאשר במחזור הבא תפגוש את מכבי חיפה. גם הבעלים יואב כץ נשמע מאוכזב ואמר: "השחקנים דווקא באו באנרגיות טובות לפני המשחק, בניגוד למשחק נגד אשדוד, וציפיתי לתוצאה אחרת. עשינו מספר טעויות בהגנה, בכלל ההגנה שלנו חלשה ונצטרך לעבוד על זה. שני ההפסדים הרחיקו אותנו מהפלייאוף והוא כבר בסכנה גדולה".

בחיפה הודו כי שני השחקנים הזרים, ריקי מיטרבסקי ורסמוס סטויטדט, חסרו לקבוצה במרכז השדה: "היינו צריכים שחקן שיודע לעצור את המתפרצות של בני יהודה, וזה לא עזר לנו". עוד לפני המשחק בחר מימר לספסל את הקשר נס זמיר והחלוץ בן אז'ובל, כאשר חלוץ הרכש דודו ביטון שהגיע ביום האחרון של מועד ההעברות כלל לא היה בסגל. המגן דור מלול נפצע בתוך תוספת הזמן כאשר ישנו חשש לשבר באפו והוא ייבדק, כאשר בכל מקרה הוא לא צפוי לשחק בדרבי בשל צהובים. "כל השחקנים צריכים לעשות חשבון נפש, אחרת אין לנו מה לחפש בדרבי" אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי