"שחקני הרכש נבחרו בפינצטה, הם מתאימים כמו כפפה לחזון של מכבי חיפה"

עופרי ארד, קארים פריי
עופרי ארד, קארים פריי | מאור אלקסלסי

בכרמל הביעו שביעות רצון מפריי ואבו פאני אחרי ה-1:3 על חדרה: "שחקנים ברמה הכי גבוהה" והבהירו: "המטרה היא לסיים במקום השני". במועדון חוששים שסלליך סובל מקרע, מרקו בלבול זכה למילים חמות

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הבוקר (שני) במכבי חיפה אחרי הניצחון המרשים 1:3 על הפועל חדרה שהבטיח כמעט באופן סופי את המקום בפלייאוף העליון. מעבר לנקודות החשבות, הירוקים הביעו שביעות רצון מהיכולת הטובה שהפגינה הקבוצה בעיקר במהלך המחצית הראשונה.

"אחרי שהבטחנו את המקום בפלייאוף העליון המטרה היא לסיים במקום השני בטבלה", אמרו בכרמל והוסיפו: "מעבר לנקודות שהן חשובות, הדרבי במחזור הקרוב הוא על היוקרה בעיר". את מרבית המחמאות קטפו שחקני הרכש שהגיעו בחודש ינואר ובראשם קארים פריי ומוחמד אבו פאני.

"קארים ומוחמד הוכיחו שהם שחקנים ברמה הכי גבוהה. מרקו בלבול והצוות שלו עשו עבודה יסודית ובחרו את שחקני הרכש בפינצטה, ניתן לראות שהם מתאימים כמו כפפה לחזון של המועדון וגם למרקם החברתי. אבו פאני? לא סתם התעקשנו להחזיר אותו מחדרה", התמוגגו במועדון. אבו פאני עצמו זכה לעידוד מהקהל הירוק והתקשה להסתיר את התרגשותו לאחר השער שכבש. בסיום הקשר רץ למאמן הפועל חדרה ניסו אביטן שקידם אותנו והעניק לו את הבמה בחצי הראשון של העונה.


נבחר בפינצטה. פריי (מאור אלקסלסי)

גם בלבול זכה למילים חמות על כך שבחר לוותר על שיטת שלושת הבלמים. שחקנים במכבי חיפה סיפור כי לאחר האימון המסכם המאמן התלבט לגבי המערך ובסופו של דבר הוא בחר בשיטה התקפית יותר. הבשורה המדאיגה הגיעה מכיוונו של סינטיהו סלליך, שנפצע בפתיחת המשחק והוחלף. במועדון חוששים שהשחקן סובל מקרע צדדי שיגרום לו להיעדר כחודשיים מהמגרשים. על פי בדיקה ראשונית שנעשתה לקשר סינטיהו סלליך, הקשר אינו סובל מקרע אלא מחבלה בברכו. סלליך צפוי לעבור מחר בדיקת MRI ורק אז תתברר חומרת פציעתו. בתחילה קיוו לבצע בדיקה היום, אך לבסוף התור לשחקן נקבע למחר.

בתוך כך, הקשר סיידובה סומא עזב את ישראל בסוף השבוע והחל בצוותא עם נציגיו בחיפושים אחר קבוצה מליגה ההפוכה, בא החלון עדיין פתוח, אליה יוכל להצטרף כעת בשל העובדה כי אינו יכול לשחק בקבוצות באירופה. הירוקים מקווים שהגינאי ימצא קבוצה בקרוב בכדי להפסיק לשלם את שכרו שעומד על כ-45 אלף יורו לחודש.


ייעדר חודשים? סלליך (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי