רשמית: מאוויס צ'יבוטה חתם בלודוגורץ לארבע שנים

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | אתר רשמי

מלך שערים נוסף יעזוב את בני יהודה בקיץ: החלוץ בן ה-22 נמכר תמורת כמיליון יורו לאלופת בולגריה בשבע השנים האחרונות וישתכר כ-320 אלף יורו לעונה

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. אחרי שתי גיחות בשבוע האחרון לסופיה ובדיקות רפואיות שעברו בהצלחה חרף פרסומים בבולגריה, מלך שערים נוסף של ליגת העל יעזוב את בני יהודה בתום העונה: מאוויס צ'יבוטה חתם רשמית לארבע השנים הבאות בלודוגורץ, אלופת בולגריה בשבע השנים האחרונות.

כפי שפרסמנו, החלוץ בן ה-22 שמצא את הרשת 10 פעמים העונה יימכר תמורת כמיליון יורו, שיתחלקו באופן שווה בין הכתומים לבין מכבי תל אביב, ממנה הוא נמכר בקיץ האחרון כחלק מעסקת מאור קנדיל. צ'יבוטה עצמו ישתכר כ-320 אלף יורו לעונה.

לאתר הרשמי של בני יהודה אמר צ'יבוטה: "לפני הכל אני רוצה להודות לבני יהודה על האפשרות להתקדם מקצועית וכלכלית. בני יהודה, העומד בראשה – ברק אברמוב, המאמן יוסי אבוקסיס, כל עובדי המועדון והשחקנים הפכו בשנתיים האחרונות למשפחה בשבילי. כמובן שכל כולי מרוכז ומחוייב למטרות שנותרו לנו עד לסיום העונה, בליגה ובגביע".


דודו דהאן, אבי ציוני ומאוויס צ'יבוטה במעמד החתימה

השבוע חזרה הליגה הבולגרית מפגרת החורף שנמשכה כחודשיים, אבל צ'יבוטה יצטרף רק בעונה הבאה בניסיון לסייע לקבוצה לשוב לליגת האלופות, אם אכן תשמור על פער שבע נקודות אותו צברה בתום 21 המחזורים הראשונים. העונה רשמה לודוגורץ קמפיין מאכזב בליגה האירופית וסיימה אחרונה בבית עם לברקוזן, ציריך וא.א.ק לרנקה, אבל בשנתיים שקדמו הגיעה לשלב 32 האחרונות ובעברה, כידוע, השתתפה גם בשלב הבתים של ליגת האלופות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי