ג'ון אוגו: "אם יענו על הדרישות שלי אאריך את החוזה"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הקשר הניגרי יהיה שחקן חופשי בקיץ וקיימת אפשרות שיצטרף לטוני וואקמה בטורקיה. ההנהלה תמתין לגלות את השפעת עזיבת ברקת על התקציב ותקבל החלטה בסוף העונה. בראשון, הוא יפתח נגד חדרה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תמתין לסיום העונה ורק אז תבחן את האפשרות לדון עם ג'ון אוגו על הארכת חוזהו. אוגו יהיה שחקן חופשי בתום העונה, ובתור שכזה יוכל לעבור לכל קבוצה ללא תמורה. בחלון של ינואר דובר על מעבר אפשרי לליגה הטורקית, והתנהל מו"מ מתקדם עם בין ריזספור מהתחתית, כשגם טרבזונספור בה משחק חברו טוני וואקמה הוזכרה כאופציה עבורו.

בניסיון לשמור על הנכס, הונחה לפני אוגו הצעה לחתום על חוזה חדש, ומשלא הסתייע הדבר הוחלט לחפש לו חלופה. ההיערכות ליום שאחרי אוגו באה לידי ביטוי בהחתמתו של קווין טאפוקו, שאף פתח במקומו בכמה משחקים. במשחק האחרון אוגו חזר להרכב על חשבון הצרפתי והציג יכולת טובה בניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים. נראה שהוא ימשיך לקבל קרדיט גם במחזור הקרוב, ביום ראשון נגד הפועל חדרה (20:25, שידור ישיר בספורט1).

עיתוי הוא דבר חשוב בחיים, ובטרנר טרודים עכשיו בנושאים לא פחות חשובים מאשר המשך ההתקשרות עם אוגו, כמו למשל איך יראה התקציב בעונה הבאה והאם חברת הכנסת (או השרה) אלונה ברקת תהיה רשאית להמשיך לתמוך בקבוצה בתוקף תפקידיה הציבוריים החדשים, אם וכאשר רשימתה תעבור את אחוז החסימה.

אוגו. קווין טאפוקו הובא בדיוק במקומו (דני מרון)
אוגו. קווין טאפוקו הובא בדיוק במקומו (דני מרון)

ועדיין, הנחת העבודה בטרנר היא שמשפחת ברקת תמשיך להעמיד לרשות המועדון תקציב נכבד, גם אם יהיה נמוך מהתקציב הנוכחי. הקטנת התקציב תחייב את מקבלי ההחלטות להתאים את עצמם למציאות המשתנה, וייתכן ששחקנים יקרים שחוזיהם מסתיימים (כמו אוגו) יידרשו לקצץ בשכרם כתנאי להמשך העסקתם.

אוגו עצמו ניצל אתמול את הסטורי באינסטגרם כדי לדבר עם אוהדים. כשנשאל על האפשרות שיאריך את חוזהו בהפועל באר שבע רשם: "יש לי דרישות, אם יענו עליהם, אאריך את החוזה". בנוסף אמר "אני בהחלט יכול לשחק בעמדת החלוץ".

על התצוגה של ניב זריהן נגד בית"ר אמר: "אני אומר לו כל הזמן שהוא אחד השחקנים הכי מוכשרים בקבוצה. אני שמח בשבילו על השערים נגד בית"ר. אני מאחל לו שימשיך ככה". על התקופה בישראל: "תקופה מדהימה. 5 עונות, לעולם לא חשבתי שאני יישאר כאן כל כך הרבה זמן. נהנה מכל רגע"

הוא הוסיף ואמר שהוא מתפלל שישחק בליגה האנגלית יום אחד, שהוא עדיין בקשר עם וואקמה ושהוא לא פוסל אפשרות שיחזור לאקדמיקה הפורטוגלית בה שיחק בעבר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי