דראפיץ': "רוצים לסיים במקום הכי גבוה ולהגיע לאירופה"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה דיבר לאחר הבטחת הפלייאוף העליון: "ננסה להחזיק את הסגל הזה גם בעונה הבאה. אם תבוא הצעה על מוחמד הוא כנראה ילך, השחקנים שלנו שואפים לצאת לאירופה, בצ'יראי יישאר כי הוא לא למכירה"

(גודל טקסט)

לאחר הבטחת ההעפלה לפלייאוף העליון, מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' דיבר אמש (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעונה שעוברת על קבוצתו, ולשני השחקנים המבוקשים של היהלומים, עלי מוחמד ופאטוס בצ'יראי.

"לפעמים המזל עובד גם לטובתנו, אבל נחיה עם זה", אמר דראפיץ' לגבי הניצחון 1:2 על הפועל תל אביב בשבת. "המטרות? אני רוצה לסיים במקום הכי גבוה שאפשר ולשחק כדורגל טוב. לאן שזה יוביל אותנו זה יוביל. אמרתי שאני צריך לקחת את הקבוצה לפלייאוף. אם נגיע לאירופה נשמח מאוד".

שמירת הסגל בנתניה: "אנחנו רוצים להשאיר כמה שיותר שחקנים פה. יש שחקנים עם חוזים שכוללים סעיפי יציאה. דיברתי עם אייל סגל ואנחנו מעוניינים להשאיר כמה שיותר. אם יהיו הצעות כמו על דיא סבע והמועדון יוכל להתקדם בזכות ההצעות הללו ולקבל סכומים שנוכל להשקיע גם במתקנים אז אנחנו נעשה את זה. השחקנים שלנו רוצים לצאת לאירופה ולשם הם שואפים. ננסה להחזיק את הסגל הזה גם לעונה הבאה".


סלובודאן דראפיץ'. "לפעמים המזל עובד גם לטובתנו" (אודי ציטיאט)

על עלי מוחמד: "אם תבוא הצעה טובה על עלי מוחמד הוא כנראה יעזוב. להשתמש בזה כתירוצים? אף פעם לא השתמשתי בזה. אף פעם לא אמרתי אכלו לי או שתו לי. אנחנו מכבי נתניה, לא המועדון הכי עשיר בליגה. זה מועדון שרק לפני שנתיים וחצי בנה את עצמו מחדש. לעלי יש סעיף שחרור של שני מיליון דולר ואם מישהו ישלם את זה אז כנראה שהוא יעזוב ויבואו שחקנים חדשים".

על פאטוס בצ'יראי: "הוא לא ילך לאף מקום והוא לא למכירה. אם מישהו יבוא וישים סכום גדול כמו שני מיליון יורו על שחקן בן 30 אז הוא יעזוב. ממה שדיברתי עם אייל, בצ'יראי לא יימכר ואנחנו רוצים להחתים אותו לכמה שנים. לעלי הייתה אופציה לצאת לפני שנה, הוא לא רצה והאריכו לו את החוזה. אם לא תבוא אופצייה מעניינת גם הוא יישאר. זה ביזנס וזה כדורגל וככה מתנהלים".

עתידו של אייל סגל: "ממה שאני יודע הוא נשאר. גם לי יש חוזה לעוד שנתיים ואני לא דואג מהעניין הזה. הכל מתפקד כמו שצריך ואני שמח להיות במכבי נתניה".


פאטוס בצ'יראי. "הוא לא למכירה" (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי