יוסי אבוקסיס: "השתחרר לחץ", זובאס לקח כדור גדול"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה התייחס לעלייה לחצי גמר הגביע ואמר: "בימים כאלה בדרך כלל הכל מסתבך". מאמן עפולה יגאל אנטבי אמר: "באנו לשחק כדורגל, יכולנו לנצח אבל ספגנו שער מאוחר מדי"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

בני יהודה לא ממש הרשימה, אבל היא הפכה הערב (שלישי) לעולה הראשונה של חצי גמר הגביע אחרי שנפרדה בתיקו 1:1 נגד הפועל עפולה וחלפה על הקבוצה מהלאומית עם 1:3 בסיכום שני המשחקים הודות ליתרון כפול במשחק החוץ.

אבוקסיס אמר בסיום: "השתחרר לחץ כן, מה אני אגיד לך. אני לא אשקר, ב-1:0 הייתי לחוץ. כדורגל זה משחק דינמי והמומנטום משתנה. ירדנו למחצית הרגענו את השחקנים ובמחצית השנייה נראינו קבוצה הרבה יותר טובה מהמחצית הראשונה. המחצית הראשונה הייתה המשך של המשחק בסכנין. היה לנו משחקים הרבה יותר טובים השנה. יש משהו בראש שאומר לך שביתרון 0:2 יהיה בסדר, אבל זה לא יהיה בסדר אם לא נלחם. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת. לעלות לחצי גמר זה מעמד יפה וצריך להמשיך".

עם יד על הלב, השחקנים נפלו קצת במשחקים האחרונים: "התפקיד שלי זה להשאיר אותם בפוקוס כל הזמן. אם נהיה בפלייאוף העליון ב-100% אז יש על מה לשחק. ובחצי גמר גביע המדינה בטח ובטח יש על מה לשחק. אחרי הרביעיות נגד חדרה והפועל חיפה הייתה קצת ירידה, אבל אני שמח שהחלטנו לעבור את המשחק הזה. בימים כאלה בדרך כלל הכל מסתבך, זובאס לקח כדור גדול שיכול היה לסבך אותנו. ואני שמח שעשינו מה שצריך לנצח".

סיום המחאה ורק 300 אוהדים: "אמצע שבוע, 0:2 במשחק הקודם, מן הסתם שאנשים פחות מעוניינים. אני מצפה שעכשיו בפלייאוף העליון ובחצי גמר יהיה הרבה יותר קהל. אני שמח שאתמול הגענו להבנות, ואנשים רצו לעודד את הקבוצה ולבוא ליהנות, כי בסך הכל כולנו רוצים ליהנות. ואני מקווה שזה ימשיך".


"הייתי לחוץ כשפיגרנו" (עדי אבישי)

יאקוב סילבסטר הוסיף: "כלום לא השתנה. אותו יאקוב. אני אותו שחקן רק החלפתי קבוצה, ועכשיו הקבוצה נהנית ממני ואני חושב שזה היה מעבר מוצלח לשני הצדדים".

מה קרה בבית"ר העונה שלא הצלחת לשחזר את היכולת מהעונה שעברה: "אני לא יודע, קשה להצביע על משהו ספציפי. יש הרבה גורמים במשחק, אני לא יודע, אם הייתי יכול לעשות משהו כדי לשנות את זה הייתי עושה את זה. אבל אני חושב שהגעתי להחלטה טובה לבוא לבני יהודה, ואני מקווה שמעכשיו יהיה יותר טוב".

אתה חושב שבני יהודה יכולה לזכות בגביע: "אנחנו נראה. כל יריבה בשלב הבא תהיה קשה, זה סיכויים של 50/50, ובגביע זה תמיד אמוציונלי. אני מקווה שנגיע לגמר".


המעבר היה מוצלח לשני הצדדים. יאקוב סילבסטר (דני מרון)

המאמן המפסיד יגאל אנטבי אמר: "הייתה בעיית ריכוז בהגנה, יש להם שחקנים איכותיים ונענשו על כך".

מאוכזב או גאה: "גם וגם. מאוד גאה בשחקנים שלי, באנו לשחק כדורגל, יכולנו לנצח אבל ספגנו שער מאוחר מדי. עשינו הכל אבל בסוף נצא עם המחמאות".

מה תיקח להמשך העונה: "המשחק שלנו היה טוב היום, אנחנו ניקח את זה למשחק ביום שני נגד נצרת עלית, רוצים להתקדם במעלה הטבלה".

מאמין בהפועל עפולה בליגת העל: "מאמין אבל לא חושב על זה. מה שיהיה בעוד חודשיים זה רחוק, חושבים רק על המשחק הבא".

"הייתה בעיית ריכוז בהגנה". יגאל אנטבי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי