גם בניון המליץ: על מעברו של רוטמן לבית"ר ירושלים

לירן רוטמן
לירן רוטמן | דני מרון

הקשר יעזוב את פ"ת ויעבור לבירה בקיץ לאחר שחוגג התייעץ עם אנשי מקצוע כחלק מהרצון לצרף כישרונות צעירים וחופשיים, כשגם הדרישה לדמי השבחה גבוהים מצד המלאבסים התקבלה בביטול. החל חיפוש אחר זרים לעונה הבאה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של הקשר לירן רוטמן ממכבי פתח תקווה, שיצטרף בקיץ הקרוב בחוזה לעונה אחת. הקשר בן ה-22, יוצא  מחלקת הנוער של סקציה נס ציונה נמכר למלאבס ב-2013/4, מסיים את חוזהו בקבוצה בשורותיה הוא ממעט לשחק, העונה שותף רק 12 פעמים ולמעשה מאז הגעת גיא לוזון כלל לא זוכה להתלבש.

גם בקבוצות הנוער של מכבי פתח תקווה רוטמן לא בלט, למרות שנחשב לכישרון שצפוי להיות שחקן משמעותי בעתיד. בעונה שעברה הוא הושאל להפועל רמת גן מהלאומית, במדיה כבש ארבעה שערי ליגה ועוד שלושה בגביע הטוטו. אגב, ברמת גן שיתף רוטמן פעולה עם דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני ועופרי ארד, שמקבלים העונה את הבמה בליגת העל ובהחלט מועמדים כולם לתוארי תגלית העונה.

לבית"ר ירושלים יגיע רוטמן לאחר שסומן על ידי אנשי המועדון. הוא נכלל ברשימה של מספר שחקנים צעירים פוטנציאליים שהונחה בפני הבעלים משה חוגג, שנתן אור ירוק להחתימו. רוטמן סיכם למעשה את תנאיו בבית"ר כבר בחודש שעבר וראשי בית"ר אף שלחו מכתב למכבי פתח תקוה, כמתחייב בתקנון, לפני ניהול מגעים עם שחקן שמסיים חוזה. חוגג התייעץ עם מספר אנשי כדורגל בנוגע לקשר הצעיר והתרשם לטובה ממה ששמע.

מי שהתאמן ושיחק עם רוטמן בתחילת העונה הוא יוסי בניון, שהגיע לבית"ר ממכבי פתח תקוה וגם הוא היה אחד הממליצים לחוגג בנוגע לקשר הצעיר. חוגג מחפש כל הזמן,שחקנים צעירים, רצוי חופשיים, כדי לבנות כמעט מחדש את הסגל של בית"ר לקראת השנים הבאות. ההחתמה של רוטמן מצטרפת להחתמתם של אור אינברום בתחילת העונה, פרדי פלומיין וגדי קינדה בחלון האחרון בינואר, כאשר גם יעקב בריהון צפוי לקבל הזדמנויות נוספות עד סיום העונה. כעת מחפש הבעלים גם מגן שמאלי וחלוץ במטרה לחזק את הקבוצה לעונה הבאה, כאשר בבית"ר מעריכים שבעמדות אלו ישחקו שחקנים זרים.


רוטמן. רכש נוסף של חוגג לעונה הבאה (עדי אבישי)

"מדובר בשחקן טוב, פוטנציאל מצוין ואין ספק שהוא יוכל להשתלב טוב בבית"ר ירושלים", אמר גורם בכיר בבית"ר לספורט1. "מדובר בשחקן טכני מאוד, עם דריבל מצוין ובעיטה בשתי רגליים, אבל ברור שהוא לא השחקן שיסחוב לבד את בית"ר לאליפות. אמנם הוא לא התבלט עד עכשיו, אבל אנחנו בטוחים שהוא פוטנציאל שיכול לבוא לידי ביטוי אצלנו במועדון", הוסיף הגורם.

בבית"ר לא מתרגשים מהדברים שיוצאים ממכבי פתח תקוה, בנוגע להליכה לוועדה למעמד השחקן ואומרים שעל פי הדקות שקיבל השחקן בשנים האחרונות, יהיה לה קשה מאוד לפסוק סכומים גבוהים לתשלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי