תמאש: "חבל ששחקנים במכבי חיפה מנסים לעשות פוליטיקה"

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

הבלם הרומני הגיב לסערת האינסטגרם. שלומי אזולאי שעבר ניתוח בתוספתן ונעדר מהדרבי עשוי לשחק נגד רעננה. זמיר צפוי לחזור להרכב מול באר שבע

(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה יחזרו היום שחקני הפועל חיפה לאימונים ויתחילו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. בקבוצה של שרון מימר מאמינים בסיכוייהם להגיע לפלייאוף העליון ויודעים שמעבר לעובדה שזה לא תלוי רק בהם, האדומים בכל מקרה חייבים להוציא נקודות מבירת הנגב. "אנחנו במצב הרבה פחות טוב מלפני חודש אבל עדיין במצב סביר להיות בשישייה הראשונה" אמרו הבוקר בקבוצה.

מי שימשיך להיעדר מהמשחק הקרוב הוא הקשר שלומי אזולאי, שעבר בשבוע שעבר ניתוח בתוספתן ובקבוצה עושים מאמצים להכשיר את הקשר למחזור האחרון של העונה הסדירה מול הפועל רעננה. "נקווה שנוכל לקבל את שלומי בחזרה במשחק האחרון, נצטרך את כל הכלים ההתקפיים שלנו" אמרו בקבוצה.

הקפטן דור מלול יחזור לסגל במשחק הקרוב, אך טרם ברור אם יחזור ישירות בהרכב בעקבות משחק מצוין של מחליפו לירן סרדל. מימר יקבל את ההחלטה בסוף השבוע. כמו כן נראה כי הקשר נס זמיר יחזור להרכב לאחר שישב על הספסל במשחקים האחרונים. בחיפה הודו השבוע כי משחק ההתקפה בדרבי היה חלש מאוד, זמיר שמהווה כוח התקפי משמעותי העונה עבור האדומים, צפוי לחזור להרכב הפותח על חשבונו של גיא חדידה.


נס זמיר צפוי לחזור להרכב. (צילום: מאור אלקסלסי)

בנושאים מחוץ למגרש, במועדון גיבו את גבריאל תמאש למרות הפוסט הפרובוקטיבי ברשתות החברתיות . בקבוצה לא התרגשו מהתגובות שיצאו ממכבי חיפה ומשחקניה. אורן שפרלינג, מנכ"ל המועדון אמר: "תאמאש לא עשה שום דבר רע, בסך הכל מסר תודה בשם אמו. איפה כל המתרעמים? לא שמענו אותם מרימים קול זעקה כאשר האוהדים של מכבי חיפה צעקו רוב המשחק 'רובי מת'. תאמאש הוא בן אדם פרטי ולא עשה משהו חריג".

גבריאל תמאש היום הוציא הודעה רשמית בנושא: "אני רוצה להתייחס לסערה שנוצרה מהפוסט שהעלתי בתמימות ובהומור לאחר הדרבי. כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא גזען, יש לי הרבה חברים מכל העדות והדתות, יהודים, נוצרים ומוסלמים ואני מכבד את כל הדתות. לאורך כל המשחק אוהדי מכבי חיפה קיללו את אמי והתעלמתי מזה במהלך המשחק. ביממה האחרונה אני מקבל איומים על חיי ועל בני משפחתי. המצב הזה לא נורמלי. זאת אי הבנה אחת גדולה. אני אוהב את כל בני האדם. תודה לכל האנשים התומכים בי ואני מקווה שהמסר יעבור לכולם. אני לא גזען. חבל שיש שחקנים במכבי חיפה ש"עושים פוליטיקה" ומנסים ליצור סכסוך ביני לבין האיסלם. שיחקתי בטורקיה, נהנתי מאוד ואספתי חברים מוסלמים לכל אורך הדרך. Peace and love. באהבה. גבי"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי