שרן ייני: "אשדוד נלחמת על חייה ובמגרש שלה תמיד קשה"

שרן ייני
שרן ייני | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב תתארח באצטדיון הי"א (שבת, 18:05 בספורט3), הקפטן טען: "בליגה שלנו גם המדורגת אחרונה יכולה לעשות תוצאה טובה נגד המוליכה". איביץ' יערוך שינויים רבים בהרכב, גם איתן טיבי עשוי לפתוח

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתקשה בדרך כלל במגרש הי"א באשדוד והמקומיים בהחלט משדרים לכל אורך השבוע שביכולתם להיות הראשונים שינצחו את המוליכה והאלופה הבאה, אבל האם כך אכן יהיה? מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, המדורגת לפני אחרונה נואשת לנקודות, אבל לוולדימיר איביץ' ושחקניו אין שום תוכנית לרשום הפסד ראשון העונה בליגה (שבת, 18:05 בספורט3).

ביום שלישי האחרון מכבי תל אביב סיימה ב-0:0 חלש מול בני סכנין בגביע בהרכב משני, אבל איביץ' לא הוטרד מהיכולת והחמיא לשחקניו על הגישה הכללית במשחק שהוכרע למעשה כשלושה שבועות קודם לכן, כשקבוצתו ניצחה 1:4 במפגש הראשון שנערך בעכו. בקריית שלום מבהירים שהקבוצה לא מחולקת לשחקני הרכב וספסל ואף נטען כי ככל שהליגה תתקרב לסיום העונה, ניתן יהיה לראות בהרכביו של איביץ' באופן ברור כי הוא מאמין בכל הסגל ויעניק הזדמנות שווה לכולם.

מחר נגד מ.ס אשדוד מתכנן איביץ' לבצע תשעה או עשרה שינויים בהרכב לעומת משחק הגביע, כשנראה כי היחיד שמקומו מובטח הוא הקפטן שרן ייני שפתח נגד סכנין אחרי שנעדר משני משחקים עקב מחלה. מי שעשוי לשחק לצד ייני הוא איתן טיבי, שרשם העונה בליגה 62 דקות בלבד אי שם במחזור פתיחת העונה ומאז סופסל ואף מצא את עצמו לא פעם ביציע. מהמשחק ייעדר יונתן כהן שהורחק נגד סכנין, אך להרכב ישובו המוצהבים עומר אצילי, דן גלזר ודור פרץ. צ'יקו אופואדו מתורגל באימונים בעמדת החלוץ המרכזי ויועדף על איתי שכטר בעמדת החוד.


אופואדו. ימשיך בעמדת החלוץ (אריאל שלום)

לקראת המשחק אמר ייני: "אשדוד קבוצה שנלחמת על חייה והמגרש שלה הוא בהחלט אחד הקשים בליגה, אז אנחנו מתכוננים למשחק קשה ונגבש תוכנית לקראתו. יש משחקים שקשים יותר או פחות, אבל באשדוד תמיד קשה. בליגה שלנו קבוצה מהמקום האחרון יכולה לעשות תוצאה טובה נגד קבוצה שבמקום הראשון". כזכור, בעונה שעברה מכבי ת"א נפרדה מאשדוד ב-0:0, אז המצטיין בשורות המקומיים היה שחר פיבן שהושאל ממכבי ת"א.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה, עומר אצילי, צ'יקו אופואדו, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי