צ'יבוטה שוחח עם אבוקסיס ויפתח, קוויאר עשוי להתלבש

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | מאור אלקסלסי

לאחר הזעם בבני יהודה מבקשתו של החלוץ לעבור ללודוגורץ באופן מיידי, החלוץ הבטיח למאמן כי יישאר מחויב עד תום העונה וישחק כרגיל נגד קריית שמונה בשבת. הבלם עדיין בספק, אך תאמבי ופלשר ייעדרו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהוד, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון ובאמצע השבוע גם העפילה לחצי גמר הגביע, תארח מחר (שבת) את עירוני קרית שמונה ותנסה לשפר עמדות בחלק העליון של הטבלה. הכתומים שהפסידו בשבוע שעבר לבני סכנין בליגה וסיימו באמצע השבוע בתיקו 1:1 עם הפועל עפולה מהלאומית בגומלין רבע גמר הגביע, מקווים לחזור למסלול הניצחונות מול היריבה מהצפון, שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים.

המאמן יוסי אבוקסיס, שקיבל השבוע שדרוג לחוזהו בתמורה להסכמה להישאר במועדון עד סיום החוזה ב-2023, יחסר מחר את תאמבי סגס המוצהב ואת דניאל פלשר, שלא מצליח להחלים מפציעה בקרסול. מי שנמצא בספק, אך עשוי להיכלל בסגל, הוא הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, שמחלים מפציעה בשריר הירך האחורי. את מקומו של סגס המוצהב, צפוי למלא יובל אשכנזי, שהחלים לאחרונה מפריקת כתף וחזר לפעילות מלאה

החלוץ מאוויס צ'יבוטה, שספג ביקורת גדולה על יכולתו החלשה בשני המשחקים האחרונים נגד סכנין ועפולה, שוחח עם ראשי המועדון ועם המאמן יוסי אבוקסיס והבטיח להישאר מחוייב למועדון עד סיום העונה, אז יעבור ללודוגורץ הבולגרית בשורותיה חתם לארבע השנים הבאות. צ'יבוטה צפוי לפתוח לצד דולב חזיזה ויאקוב סילבסטר. דן מורי שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, ישוב גם הוא להרכב.


צ'יבוטה וסילבסטר. ימשיכו לשתף פעולה בחוד (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, עמית ביטון, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי