אור דסה: "נזדקק להמון מזל כדי לסיים בפלייאוף העליון"

אור דסה
אור דסה | אריאל שלום

אחרי הניצחון 0:1 של הפועל רעננה על חדרה, הקשר שמושאל ממכבי תל אביב התייחס בתוכנית הספורט של 103FM לעתידו ולמטרות של הקבוצה של קרוצקי: "שמח שאנחנו בכלל יכולים להרשות לעצמנו לחשוב על מקום שישי"

(גודל טקסט)

לאחר שהפועל רעננה ניצחה אתמול (ראשון) 0:1 את הפועל חדרה ונצמדה בטבלת ליגת העל לבית"ר ירושלים עם 29 נקודות, קשר הקבוצה אור דסה, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו ולמטרות של המועדון מהשרון: "אנחנו עדיין בסכנת ירידה, אבל הכיוון שלנו חיובי והוא להישאר בליגה".

העונה של הפועל רעננה: "בהרבה משחקים איבדנו נקודות סתם וחבל, כי יכולנו להגיע רחוק יותר ואולי לפלייאוף העליון. בגדול הייתה לנו העונה בעיה של הבקעת שערים, אבל מנחם קורצקי הביא שחקנים טובים בינואר והם עזרו לנו להביא נקודות". נזדקק להמון מזל כדי לסיים בשישייה הראשונה, אך אני שמח שאנחנו בכלל יכולים להרשות לעצמנו לחשוב על זה"

חזרה למכבי תל אביב בקיץ: "כרגע המצב הוא שאני מסיים את העונה ברעננה וחוזר למכבי תל אביב. השאיפה שלי היא להתברג במכבי. אני מאמין שהייתי יכול לקבל הזדמנות שם גם השנה אבל לא יודע מתי וכמה הייתי מקבל. אני כרגע משתפר ברעננה וזה הכי חשוב מבחינתי"

מה ייחשב להצלחה העונה בקבוצה: "אם לא נגיע לפלייאוף העליון אז המקום השביעי יהיה הישג עבור הפועל רעננה, כי המטרה הראשית שלנו היא קודם כל להישאר בליגה".


אור דסה. "מקום שביעי יהיה הישג" (עדי אבישי)

החיים במועדון ללא אצטדיון ומעט קהל: "זה קשה שאין לנו הרבה אוהדים, אבל זה המצב כרגע ואין לנו מה לעשות".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי