ג'ון אוגו נפרד מהשחקנים: "אני בטוח שאתגעגע לכולם"

שחקני באר שבע חוגגים
שחקני באר שבע חוגגים | דני מרון

אחרי הניצחון על הפועל חיפה, הניגרי העלה תמונה לרשתות החברתיות בה נפרד מהשחקנים. בקבוצה מרוצים מלויטה ששמר על רשת נקייה, מעמדו של הרוש מעורער

(גודל טקסט)

האלופה הפועל באר שבע המשיכה אמש ברצף הניצחונות כשגברה 0:2 בטרנר נגד הפועל חיפה. למרות העונה המאכזבת, בקבוצה התעודדו מהיכולת הנוכחית ובעיקר מבן שהר שממשיך להוכיח את עצמו. יש לו כבר תשעה שערי ליגה, כאשר מאזנו בכל המסגרות עומד על 62 כיבושים מאז הצטרף להפועל באר שבע בקיץ 2015.

למרות השמחה, בשורות קצת פחות טובות הגיעו לאחר המשחק. הקשר ג'ון אוגו, המשיך לשלוח רמזים לגבי עזיבתו המתקרב כשפרסם ברשתות החברתיות אחרי המשחק סרטון עם חבריו לקבוצה, בן ביטון, ניב זריהן, אורן ביטון ובן שהר, ובו רשם: "אני בטוח שאתגעגע לכולם". בחודשים האחרונים הניגרי ניהל משא ומתן ארוך ומתוקשר עם הנהלת הקבוצה, ורק לפני מספר שבועות הודיע שיישאר בקבוצה רק אם יענו לדרישות שלו. 

דרישותיו של הקשר ככל הנראה לא נענו, והוא צפוי ללכת בדרכו של חברו לקבוצה, טוני וואקמה, ולעזוב בקיץ הקרוב לאחר חמש עונות בבירת הנגב.

(הסטורי של ג'ון אוגו)

ויש גם בונוס שמחכה לו בלשכתו של שר ההיסטוריה: העיתונאי הוותיק ודובר המועדון לשעבר, אייל חטב, פרסם בחשבון הטוויטר שלו כי השער שנכבש אמש מרגליו של שהר לרשת הפועל חיפה קידם אותו לעשירייה הראשונה של מבקיעי השערים של הפועל באר שבע בכל הזמנים, כשהוא חולק את המקומות 10-9 יחד עם אליניב ברדה.

שהר הרגיש העונה כמו ברכבת הרים. תקופה מסוימת ניסו לשדך אותו לבית"ר ירושלים, אחר-כך הוא השחית את זמנו על הספסל, וכאשר הוחזר לכשירות מבצעית סבל מבצורת. במסגרת חוויותיו בנגב נחשף לא פעם לדברי הבל ורעות רוח. הביקורות נגדו היו שהוא ניזון בעיקר מפנדלים, תוך התעלמות מהרזומה המרשים שלו בטרנר.


עלה למקום העשירי ברשמית כובשי הפועל באר שבע בכל הזמנים. בן שהר (דני מרון)

בקבוצה היו מרוצים מהכושר הגבוה שהציג מאור מליקסו, שבוע לאחר שהתאושש מהפציעה, עליו אמר המאמן: "כבר כמה שנים שמליקסון הוא השחקן הכי משמעותי במועדון. הוא עושה את האחרים יותר טובים. מעבר ליכולות האישיות, מאור נלחם, ולוחץ את שחקני היריב. כולם אוהבים אותו וקל להתחבר אליו. אני שמח שהוא חזר".  אגב, מליקסון רשם את הבישול ה-75 שלו בכל המסגרות, והוא מדורג במקום השלישי מבין המבשלים הגדולים של הקבוצה בכל הזמנים.

לראשונה מזה יותר מחודשיים הצליחה הקבוצה לשמור על רשת נקייה, עובדה שנזקפת לזכותם של השוער אוהד לויטה ושחקני החלק האחורי. בצוות המקצועי ציינו את תרומתו של מאמן השוערים, גיא ויזינגר, לשיפור הדרמטי ביכולתו של אוהד לויטה, ויש הסבורים שיש לקחת אותו בחשבון לקראת קמפיין מוקדמות יורו 2020. "יש לנו שני שוערים מצוינים, אבל אוהד ניצל הזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים", אמרו במועדון. "זה הכדורגל".

כביטוי לשביעות הרצון מלויטה תוגש לו בימים הקרובים טיוטת חוזה לעונה נוספת, וקיימת אפשרות ששכרו ישודרג. לויטה הגיע כשוער מחליף לאחר עזיבת דודו גורש לבית"ר ירושלים, והקדנציה השנייה שלו בבירת הנגב מוגדרת בשלב זה כסיפור הצלחה. השוער השני, אריאל הרוש שמתוסכל מירידתו לספסל, מחזיק בחוזה עד 2020, וישקול את צעדיו בתום העונה. "בחודש מרץ לא מתייחסים לספקולציות לגבי הקיץ", אמרו בסביבתו של השוער.


"אוהד לויטה ניצל את ההזדמנות בשתי ידיים" (דני מרון)

שיר צדק, שספג ביקורות בתקופה האחרונה, הציג משחק שקט, והצדיק את האמון שניתן בו. לקראת המשחק הקרוב, ביום ראשון הבא מול סכנין, יתמודד בכר עם כאב ראש חיובי, כשיעמדו לרשותו חמישה בלמים כשירים, כולל מיגל ויטור שעשוי לחזור לסגל. הבאנקר במרכז ההגנה הוא חתאם אלחמיד, שהיה נתון אמש לדברי גורמים בקבוצה למעקב מצד אלון חזן, עוזרו של מאמן הנבחרת אנדי הרצוג. "כבר הייתי בסגל, אבל לא שיחקתי, ואני שואף לקבל את ההזדמנות שלי בנבחרת", אמר אלחמיד.

מה שיותר מטריד אותו הם שרירי הבטן והרגישות במפשעה, בעיה שהוא סוחב כבר תקופה ארוכה. "הכאבים חוזרים כשיש עומס, ואני מתמודד עם זה יפה בלי ניתוח. אני לוקח כדורים נגד כאבים לפני המשחקים. ולמרות הכל אני מאמין שאשרוד את הפלייאוף".

ובמעבר חד: אוהדי הקבוצה עוקבים בערנות אחר הסקרים האחרונים, שחלקם לא מחמיאים במיוחד לרשימת הימין החדש. אלונה ברקת מדורגת במקום השלישי ברשימה, ובשלב הגישושים שלפני התשעה באפריל הכול פתוח. "אם רשימת הימין החדש לא תעבור את אחוז החסימה, אלונה תוכל לחזור לנהל את הפועל באר שבע בפרופיל גבוה ובלי מגבלות כלשהן", מעריכים בקבוצה.


מפנטז על הנבחרת. חאתם עבד אלחמיד (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי