סלליך עבר את הניתוח בהצלחה, בואה מורטה ימשיך בעונה הבאה

לואיס בואה מורטה
לואיס בואה מורטה | מכבי חיפה, רשמי

במקביל לבניית הסגל, במכבי חיפה גם בונים את הצוות המקצועי. גרשון זוכה למחמאות וצפוי להמשיך בהרכב גם מול קריית שמונה. הקשר שעבר את הניתוח אמר: "זה רגע לא פשוט, אבל מהרגע הזה אני אתחזק"

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון המשכנע על בני סכנין בשבת האחרונה תצא במחזור הקרוב מכבי חיפה למשחק החוץ מול הפועל קריית שמונה. הירוקים מודעים לקושי במשחק מול הקבוצה הצפונית אבל עצם העובדה שרוצים להילחם העונה על המקום השני מביאה לכך שישנו רצון להמשיך את הרצף גם מול הקבוצה של איזי שרצקי.


כהרגלו רק סמוך למשחק יחליט המאמן מרקו בלבול לגבי המערך וההרכב שיפתח במשחק כאשר לא מן הנמנע כי יחזור לשיטת שלושת הבלמים. למרות הניצחון בשבת שוחח המאמן עם שחקניו ודיבר על העובדה שסכנין הגיעה למספר מצבים קורצים ורק יכולת גבוהה של השוער גיא חיימוב מנעה את ספיגת השערים. מי שעוד זכה למחמאות בעקבות המשחק בשבת הוא המגן רמי גרשון שמפגין יכולת טובה במשחקים האחרונים וצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט ללא קשר למערך בו הקבוצה תעלה במשחק.


במקביל במכבי חיפה עוסקים גם בבניית סגל הקבוצה לעונה הבאה אבל גם בבניית הצוות המקצועי ומי שימשיך הוא עוזר המאמן לואיס בואה מורטה. בואה מורטה בן ה-41 הגיע לפני חודשיים והפך לדמות אהודה גם בקרב ראשי המועדון וגם בקרב השחקנים.



ימשיך במכבי חיפה גם בעונה הבאה. לואיס בואה מורטה (האתר הרשמי)


כזכור הפורטוגלי הגיע בעקבות המלצתו של אברהם גרנט שעבד עמו ועם בלבול בעבר בווסטהאם האנגלית. "אנחנו מאוד מרוצים מבואה מורטה שהשתלב בצורה מצוינת ובטוחים שהוא ימשיך איתנו" אישרו בחיפה. שאר הצוות המקצועי יורכב בקרוב וזאת לאחר רצון הירוקים לצרף גם את שחקן העבר ג'ובאני רוסו שאמור להיפגש בקרוב עם הבעלים יעקב שחר והשניים ידברו על התפקיד אותו מייעדים בכרמל לשחקן הקרואטי.



עוד במכבי חיפה, קשר הקבוצה סינטיהו סלליך, עבר הבוקר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בבית החולים רמב"ם. כזכור, סלליך נפצע לפני כשלושה שבועות במשחק הליגה מול הפועל חדרה. סלליך אמר לאתר הרשמי: "זה רגע לא פשוט. אבל מהרגע הזה אני אתחזק. אני הולך לעבוד מאוד קשה כדי לחזור כמה שיותר מהר ומאחל לחברים שלי בהצלחה במשימות שלנו העונה".



"זה רגע לא פשוט, אבל מהרגע הזה אני אתחזק". סלליך עבר את הניתוח בהצלחה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי