קובי רפואה: "אני וניר קלינגר רגילים ללחץ, זאת שגרה מבחינתנו"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב דיבר במסע"ת על המפגש הקריטי נגד בית"ר ירושלים ואמר: "המשחק הזה הוא מאני טיים". וגם: התייחס על הפרשיות הכלכליות בשבוע האחרון: "לא אתן לזה להשפיע על השחקנים שלי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עברה שבוע עמוס בטלטלות רגשיות, האדומים שרק ביום שבת חגגו עם 0:6 מרהיב על מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה, קיבלו במקביל מכתב תביעה מפיפ"א על אי תשלום לאבדג'י אשר שיחק במועדון בשנת 2007, ואם לא די לעולה החדשה צורפו היום (חמישי) שתי תלונות נוספות על אי תשלום מצד נמניה ניקוליץ' וגבריאל דוס סנטוס.

בנוסף לכך, הפועל תל אביב תפגוש ביום שבת את בית"ר ירושלים במשחק לוהט. לכבוד המפגש בטדי, קובי רפואה מתייצב בשעה זו למסע"ת ומדבר על כל אירועי המועדון בימים האחרונים.

אחרי התצוגה נגד מכבי פתח תקווה, איזה דברים אתם צריכים לשפר לדעתכם?
"אין כזה דבר שאין מה לתקן. לצד הדברים הטובים היו דברים פחות טובים והשחקנים ראו את זה גם בוידאו. זה לא שעשינו איזה הצגה, כמו בכל משחק יש מה לשפר ואנחנו רוצים להשתפר. אני לא אכנס כרגע להרכבים, אבל מבחינתנו המשחק נגד מכבי פתח תקווה הוא היסטוריה. בליגה הזאת הפסד אחד אתה למטה וניצחון אתה למעלה. אני מודע לזה וגם השחקנים מודעים".

המשחק נגד היריבה השנואה פחות פיקנטי הפעם?
"המשחקים בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב הם תמיד מעניינים. לבית"ר יש את הרצונות והשאיפות שלה, אבל גם לנו יש את שלנו".

אתה מרגיש שיש תחרות מסוימת בינך לבין ניר קלינגר?
"אין פה תחרות בין שני מאמנים. בית"ר ירושלים היא קבוצה טובה, במיוחד בטדי. אני לא מתעסק מי לחוץ יותר ומי לחוץ פחות. כל משחק כשאתה מאמן את בית"ר או כשאתה מאמן את הפועל תל אביב אתה לחוץ. זה שגרה מבחינתנו".

מרגיש שיש לבית"ר יתרון ביחסי הכוחות?
"אני לא מסתכל על יחסי כוחות. המשחק הזה הוא מאני-טיים, וכך כל משחק עד סוף העונה. מבחינתנו כל משחק הוא קריטי".


"לא ניתן לפרשיות להשפיע" (ערן לוף)

האם הפרשיות סביב המועדון השבוע משפיעות עליכם?
"אני מבין ורואה וקורא את כל מה שכתוב, גם השחקנים. אני לא אתן לזה להשפיע עליהם, אני והאנשים שסביב מנסים לנטרל את זה. זה לא תירוץ מבחינתנו".

אתה רואה את עצמך נשאר בהפועל גם בעונה הבאה?
"אני רואה את עצמי כמה שיותר מהר משאיר את הפועל תל אביב בליגה. מה שיהיה עוד חודש-חודשיים לא תלוי בי. אנחנו רוצים להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר".

שאלת את הבעלים מה פשר הפרשות האחרונות?
"לא שאלתי את הבעלים על הנושא הזה כי אני לא חושב שאני צריך להיכנס לזה כרגע. אני לא רוצה לשאול תשובות כדי לא לקבל תשובות. מבחינתי הקבוצה שנקראת הפועל תל אביב, והמתחם הקדוש הזה מבחינתנו הוא חסין מרעשים ולא ניתן לאף אחד להפריע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי