קורצקי: "אני מעריך שהעולה לפלייאוף העליון תצא מהמשחק הזה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

מאמן הפועל רעננה הנמיך ציפיות לקראת המפגש נגד הפועל חיפה ואמר שהמטרה האמיתית של הקבוצה היא להישאר בליגה. מאור ג'רסי הוסיף: "נקלטתי בצורה טובה במועדון ואני שמח שבחרתי לשחק כאן". אנסה לא כשיר למשחק

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תשחק בשבת באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה במשחק שבו צריכה הקבוצה מהשרון לנצח ולהמתין להתפתחויות במשחקים האחרים כדי לקבל ברגע האחרון את הכרטיס לפלייאוף העליון.  בקבוצה אומרים כי אינם עוסקים בחישובים וכל רצונם הוא כמו לנצח כמו בכל משחק. החלוץ יוג'ין אנסה עדיין אינו כשיר לאחר הפציעה בשריר רצועת הברך.

מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק מול הפועל חיפה: "אנחנו מגיעים מוכנים למשחק מול הפועל חיפה, מדובר במפגש שאי אפשר להתעלם מהחשיבות שלו לשני הצדדים. אם ננצח יהיה לנו סיכוי להיות בפלייאוף העליון אבל מבחינתנו הרבה יותר חשוב זה לנצח ולברוח מהתחתית ואולי אפשר יהיה לגמור את הסיפור, בכל מקרה אני מעריך שהעולה לפלייאוף העליון תצא מהמשחק הזה" .

"הניצחון על הפועל חדרה היה עבורנו רק עוד צעד אחד בדרך להגשמה של מה שאנחנו רוצים – שזו המטרה האמיתית כרגע של הקבוצה הזו – להישאר עוד עונה בליגת העל. נמשיך להשתפר ואולי אפילו בסוף ניכנס לפלייאוף העליון כדי שנוכל להשיג גם את המטרות האישיות שלנו".


"יותר חשוב לנו לברוח מהתחתית מאשר להיות בפלייאוף העליון". מנחם קורצקי (דני מרון)

מאור ג'רסי דיבר גם הוא לפני המשחק: "אנחנו נערכים כמו לכל משחק, נגיע מוכנים טקטית וניתן כמובן את ה-100 אחוז שלנו – האווירה במועדון שגם ככה הייתה טובה, השתפרה כמובן אחרי הניצחון על הפועל חדרה ואני מקווה נשמור את זה ככה עד סוף העונה. נקלטתי בצורה טובה במועדון ואני שמח שבחרתי לשחק כאן, המטרות שלנו כרגע הן לברוח מהתחתית ואם נצליח תוך כדי להגיע לפלייאוף העליון זה יהיה מצוין"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי