גיא לוזון צפוי לערוך מהפכה בהרכב נגד מ.ס. אשדוד

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

במכבי פתח תקווה ערכו שיחות אישיות בימים האחרונים במטרה לאושש את השחקנים מנטלית לאחר התבוסה להפועל תל אביב. אלי אלבז, אופיר מזרחי, גידי קאניוק ופרנק במבוק עשויים לשוב ל-11

(גודל טקסט)

מכבי פת תשלים הבוקר (שבת) את ההכנות לקראת המשחק הקריטי מחר באצטדיון המושבה מול מ.ס אשדוד, כשבקבוצה יודעים שרק ניצחון ייתן מעט אוויר לקראת המשך המאבקים בליגה. "קיבלנו תבוסה משפילה שכל אחד התקשה להתאושש ממנה, אבל כולם יודעים שלפחות מבחינת הטבלה, ניצחון מחר ישכיח מעט את ההפסד להפועל תל אביב", אמרו במועדון.

במועדון ערכו לא מעט שיחות אישיות בימים האחרונים במטרה לאושש את השחקנים מנטלית: גידי קאניוק ופרנק במבוק, שנעדרו מהמשחק האחרון מול האדומים (קאניוק הושעה בגין צהובים ובמבוק שהה לצד אשתו שילדה), צפויים לחזור להרכב במקומם של יובל שבתאי ולירן רוטמן, כשעקב חזרתו של במבוק שיהיה הזר החמישי, מי שיפנה את מקומו הוא הבלם האוקראיני אנטון ברטקוב, לטובת עידן אדהנני.

גל שיש, סבל מכאבים בראשו, אך אתמול התאמן כרגיל וסיפר לאנשים במועדון כי לא יחמיץ את המשחק בשום אופן. שינויים נוספים, לפחות לפי התרגול יהיו הצבתם של אלי אלבז ואופיר מזרחי בהרכב על חשבונם של לידור כהן ותאי בריבו.


"ניצחון מחר ישכיח מעט את ההפסד להפועל תל אביב" (עדי אבישי)

הרכב משוער: צחי גיגי, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עידן אדהנני, גל שיש, פרנק במבוק, גידי קאניוק, ארמנדו קופר, הריסון מנזלה, אופיר מזרחי (לידור כהן), אלי אלבז (תאי בריבו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי