"התקבלו הימורים חריגים על תוצאת המשחק בדוחא"

אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי

אירועי המשחק אמש בין הפועל באר שבע לסכנין ממשיכים להכות גלים. התפלגות מוזרה בקרב מנחשי הWINNER באזור הצפון

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
האם הסיבה להשתוללות של אוהדי בני סכנין בסיום התיקו נגד הפועל באר שבע היא הפסד כספי בהימורים על תוצאת המשחק? ייתכן בהחלט. כידוע בסיום המשחק שנערך בדוחא אמש, אוהדי הקבוצה מהמגזר זעמו על 'משחק הלחימה' של באר שבע והתנהגו בצורה עוינת לשחקני האלופה היוצאת, להם צעקו "הורדתם אותנו ליגה". השחקנים המתינו בחדרי ההלבשה עד להגעתה של תגבורת משטרתית, ועזבו את האצטדיון לאחר שעה ארוכה.


תקרית נוספת נרשמה ביציע הכבוד, שם ישבה אלונה ברקת, הבעלים של הקבוצה ביחד עם בעלה. השניים ספגו קללות וכאשר התעורר חשש אמיתי לשלומם, מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים פינה אותם לחדר צדדי. מכוניתם של בני הזוג ברקת חולצה מתחומי האצטדיון בחסות המשטרה, בדומה לאוטובוס שהסיע את השחקנים ועזב את העיר בליווי משטרתי.


לאתר ספורט1 נודע על דפוסים חריגים בהימורים על תוצאת משחק, שעיקרם באזור הצפון. בהתפלגות המנחשים של הWINNER, נחשף כי 41% מקהל המנחשים הימר על ניצחון של המדורגת האחרונה בטבלה, בני סכנין, לעומת 46% שחשבו שהאלופה המכהנת הפועל באר שבע תנצח.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השרה מירי רגב מגיבה לאירועי דוחא | התגובה המלאה באתר

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



על אירועי אמש, הפועל באר שבע הוציאה הודעה רשמית: ‏"עברנו אתמול חוויה קשה באצטדיון דוחא. יריקות, קללות, אלימות פיזית, כשכל חטאנו היה ששיחקנו בצורה ספורטיבית. הכאב שלנו גדול כפליים על רקע מערכת היחסים המצויינת שיש לנו עם הנהלת ואוהדי סכנין. שחקנים שלנו ספגו אלימות פיזית ומילולית והמאמן שלנו ספג קללות שלא היינו מאחלים לשונאינו. זו לא החוויה שאיש צריך לחוות במגרש הכדורגל. אנחנו מקווים שאנשי סכנין יתעשתו ובפעם הבאה שנגיע לדוחא נזכה להכנסת האורחים לה זכינו במשך שנים ארוכות"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי