בסכנין הבהירו: "יש לנו מערכת יחסים טובה עם ב"ש". הקבוצה תועמד לדין

אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי

נועלת הטבלה מרוצה מהיכולת נגד האלופה היוצאת, אבל מבינה שה-0:0 קירב אותה ללאומית: "כמה מצבים צריך כדי לנצח? כואב שדווקא מולנו לויטה תפס יום", אמרו בקבוצה. קבהא ופלאח שוחחו, חשש מעונש כבד בבית הדין

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בבני סכנין לאחר התיקו המאופס מול הפועל באר שבע. בשורות נועלת הטבלה אמנם שביעות רצון מהיכולת ומהעובדה שהיא הייתה טובה הרבה יותר מבאר שבע במחצית השנייה כשהיא ביתרון מספרי במשך 45 דקות, אבל חניכיו של חואן קרלוס לא הצליחו לכבוש ונותרו במקום האחרון, במרחק שבע נקודות מהקו האדום, כך שהקבוצה נותרה מסובכת בתחתית ונראית בדרכה הבטוחה בחזרה לליגה הלאומית.

עיקר הכעס הופנה כלפי החלק ההתקפי שכאמור הגיעו למספר מצבים, אך לא כבשו. "כמה מצבים צריך כדי לנצח? אם אנחנו רוצים להישאר בליגה, אז חייבים לנצח בבית ובמשחק הזה היינו צריכים לעשות זאת. כמה כואב שדווקא מולנו לויטה תפס יום מושלם", אמרו במועדון.

אם לא די בכאב של התוצאה, אז שוב  התרחש אירוע אלים מצד הקהל בסיום המשחק. האוהדים המקומיים הביעו את מחאתם נגד בעלי באר שבע אלונה ברקת, שבצוותא עם בעלה נאלצה לעבור לחדר צדדי. ראשי סכנין, מוחמד אבו יונס וחאלד דוכי, הגיעו מיד לחדר ההלבשה של באר שבע – לשם הוזנקה גם המשטרה כדי להרחיק את האוהדים. "יש מערכת יחסים טובים בין שתי ההנהלות וככה זה יישאר" אמרו בסכנין. גם בבאר שבע החמיאו לראשי סכנין, שנתנו מענה. בנוסף במועדון העבירו מסר לאוהדים ואמרו: "אפשר להבין את הכאב של האוהדים וגם אנחנו כואבים את אי ההצלחה, אבל המחאה צריכה להיות מכובדת".

לקראת סיום המשחק אירעה תקרית גם בין סארי פלאח לבין מרוואן קבהא, כאשר האחרון זעם על צוות השיפוט שלא אפשר לו לסיים התקפה ואילו פלאח לא אהב את ההתנהלות של קשר באר שבע. לאחר המשחק נכנס קבהא לחדר ההלבשה של סכנין וערך שיחה עם פלאח בה התנצל על דבריו.


קבהא. התנצל על התנהגותו בסיום (מאור אלקסלסי)

בשל האירועים האחרונים ולאחר הודעתה של הפועל ב"ש, נמסר מהנהלת סכנין: "הגברת אלונה ברקת הינה דמות בעלת כבוד רב במעגל הכדורגל הישראלי בפרט ובחברה בכלל, עשייתה החיובית חרוטה בחברה כתמונה מציאותית המביעה מילים עוצמתיות לקידמה ואיכפתיות כלפי החברה. אתמול ועם תום המשחק שררה אווירה קשה באזור דוחא ומילים קשות פלטו ביציעים ופגעו באנשים משני המועדונים. מועדון בני סכנין מביעים את כבודם לגברת אלונה ומאחלים לה המשך דרך מוצלח ופורה במישור עשייתה החברתית, כבודה ראוי לה כפי שהיא ראויה לכבוד רב".

הקבוצה תועמד לדין לאחר שגם בדו"ח המשקיף נכתב כי פרץ אוהד מהיציע לכיוון חדרי הלבשה במטרה לתקוף את שחקני הפועל ב"ש, שספגו קללות, יריקות ואיומים. גם אחד הסדרנים המקומיים הואשם בכך שקילל את שחקני ב"ש ונבלם על ידי סדרנים אחרים. מפקד המשטרה אישר שאוהד אחד עוכב ושוחרר בהמשך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי