שחקנים בבני יהודה התלוננו נגד השיפוט, קונסטנטין נפצע וייבדק

בני יהודה
בני יהודה | דני מרון

הכתומים יצאו בתחושת תסכול בעקבות ה-2:1 למכבי ת"א: "כל מצב של 50:50 לייבוביץ' שרק לטובתם", טענו. המגן נפגע בשריר הארבע הראשי בשבוע בו ייפגש עם ראשי המועדון בניסיון להאריך חוזה, פגישה תיערך גם עם חזיזה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה אמנם הפסידה 2:1 לאלופה שבדרך מכבי תל אביב ורשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות, אבל היה זה אחד המשחקים הטובים של הקבוצה בשבועות האחרונים. נכון שבני יהודה איבדה גובה לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון, אבל בקבוצה התעודדו מהיכולת אתמול נגד המוליכה, ששוערה פרדראג ראיקוביץ' עשה את ההבדל והציל את קבוצתו ממעידה – כשגם למאוויס צ'יבוטה שהחמיץ מולו מספר פעמים יש חלק בכך, על אף שהוא היה מהמצטיינים על הדשא.

בבני יהודה יצאו מהמגרש בנתניה בתחושת תסכול ובסיום היו לשחקני הקבוצה גם תלונות כלפי צוות השיפוט בראשותו של גל לייבוביץ'. אחד השחקנים אף אמר בירידה לחדרי ההלבשה: "מכבי תל אביב מספיק טובה ולא צריכה את עזרת השופט. כל מצב של 50:50 הוא שרק לטובתה, כל השריקות הלכו לכיוון של מכבי, לא יכול להיות דבר כזה". אם לא די בכך, המגן שי קונסטנטין נפגע בשריר הארבע הראשי ויעבור סדרת בדיקות בימים הקרובים.

מי שעוד היה עצבני מאוד בסיום הוא המאמן יוסי אבוקסיס, שספג קללות ושירי נאצה לאורך כל 90 הדקות מאוהדי מכבי ת"א שישבו מאחורי הספסל של בני יהודה. במסיבת העיתונאים לא התאפק אבוקסיס ובהתבטאות יוצאת דופן אמר: "האוהדים של מכבי תל אביב זה הדבר הכי רע שיש לה. ההנהלה מעולה, הצוות מצוין, האוהדים זה הדבר הכי גרוע".


סורו וצ'יבוטה. לבני יהודה הייתה סיבה להתאכזב, למרות היכולת (דני מרון)

כעת ינסו הכתומים לטפס מהמקום החמישי בו הם נמצאים לכיוון המקום השלישי או השני, כאשר המטרה שהוגדרה לקראת הפלייאוף היא השגת אחד הכרטיסים לאירופה. הקבוצה תפתח את הפלייאוף במשחק חוץ, בסמי עופר נגד מכבי חיפה, משחק ממנו ייעדר הקשר איסמעילה סורו שהורחק אמש בפעם השלישית העונה בדקה ה-90.

השבוע ינסו ראשי הקבוצה לסיים את המשא ומתן עם דולב חזיזה ושי קונסטנטין, בנוגע הארכת החוזים של השניים. נכון לעכשיו יש פערים עם שני השחקנים, אך בקבוצה הביעו אופטימיות שהמגעים יגיעו בסופו של דבר לכדי חתימה והארכת חוזה.


קונסטנטין (מימין). ינסו לסכם עמו על הארכת חוזה (אודי ציטיאט)

"אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים מהמשחק הזה", אמר הקשר תאמבי סגס, שכבש את שער היתרון לזכות הקבוצה. "אני חושב שבמחצית השנייה, היינו שווים עוד שער אחד לפחות, אבל הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. היינו חייבים להבקיע לפחות עוד שער. היינו מוכנים למשחק הזה ואמרנו עוד לפני המשחק שאנחנו רוצים להיות הראשונים שינצחו את מכבי תל אביב. מכבי לא הזכירה את הקבוצה שכולם רגילים לראות, כי אנחנו עשינו את זה ככה והיינו מוכנים למשחק הזה. היה לנו משחק טוב וניקח את הדברים הטובים למשחק הקרוב בשבת".

סגס נשאל האם אירופה היא מטרה ריאלית והשיב: "אני חושב שזה מאוד ריאלי. יש לנו פלייאוף עליון ומלא משחקים ועוד חצי גמר נגד מכבי, כך שזה מאוד ריאלי. אני חושב שיש לנו קבוצה מצויינת ואנחנו יכולים להיות באירופה".

הקשר שהגיע בינואר מסכנין, היה מעורב בטעות ובתום לב בפציעתו של דור מיכה, שנלקח לצילום רנטגן בידו, עם חשש לשבר, אחרי שסגס דרך על ידו בסביבות הדקה ה-38: "נראה לי שדרכתי עליו בתיקול שהיה בינינו. המשכתי את המשחק ולא ידעתי שזה היה כזה חמור. אני מאחל לו שיהיה בריא ומחזיק אצבעות לשמוע שהוא לא שבר את היד".


סגס תאמבי. "העפלה לאירופה זו מטרה ריאלית" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי