איציק ניסנוב: "בושה שדגני וגוטליב לא זומנו לנבחרת"

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

האדומים ציפו לראות לפחות את אחד הבלמים בסגל של הרצוג, אך התאכזבו לגלות שנותרו ללא ייצוג כלל והבעלים תקף בשיחה עם ספורט1: "השיקולים בנבחרת פוליטיים"

(גודל טקסט)

בצל ההכנות למשחק פתיחת הפלייאוף התחתון נגד מ.ס אשדוד ביום שבת (18:05, ישיר בספורט4), בהפועל תל אביב התאכזבו לראות הבוקר את סגל הנבחרת שפרסם המאמן הלאומי אנדי הרצוג. בהפועל ת"א ציפו לראות לפחות את אחד מבין אוראל דגני ואדי גוטליב בסגל, אולם שני הבלמים נותרו מחוץ לרשימה ולמעשה לאדומים אין ייצוג כלל.

איציק ניסנוב אמר לספורט1: "בושה וחרפה שלא זומנו דגני וגוטליב. הכל בנבחרת ישראל פוליטי – שמור לי ואשמור לך". כבר בראיון בלעדי לאתר ספורט1, עוד לפני הזימונים כמובן,אמר בעלי הפועל ת"א שדגני וגוטליב צריכים לפתוח בהרכב הנבחרת.

ובחזרה לקרבות הפלייאוף התחתון. המאמן קובי רפואה, שרשם ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה, הודות ל-0:1 הדרמטי 0:1 בטדי על בתי"ר ירושלים, מנסה להוריד את השחקנים לקרקע. המאמן אמר להם באסיפה: "רוצים להמשיך את התנופה, אם ננצח את אשדוד בבית ביום שבת נוכל לסיים את סיפור התחתית ומאבקי הירידה. לא מורידים את הרגל מהגז ובאים לכל משחק בתשוקה לנצח".

הפועל ת"א מדורגת במקום התשיעי בטבלה עם 31 נקודות, ואם תנצח תוכל לפתוח פער מבטיח של 12 נקודות מהקבוצה מאשדוד, אותה לא הצליחה לנצח העונה בליגה. לקראת המשחק, שוער המשנה אריק ינקו ישוב לאימונים למרות פגיעה קלה ברצועת המיניסקוס, ורק ביום שישי יוחלט אם ייכלל בסגל. השוער הצעיר מועין חלבי שישב על הספסל נגד בית"ר ירושלים, מתאמן ברצינות ונמצא בדריכות רבה למקרה שייצטרך לשחק. המגן עבדי פארחת שהתאושש מפציעה אמור להיות כשיר לשבת.


שחקני הפועל ת"א. רוצים לסיים את מאבקי התחתית (דני מרון)

החלוץ רונאלדו ואסקס בן ה-19 מהרפובליקה הדומיניקית, הנבחן בקבוצה בימים האחרונים, אמור להיות מושאל לאחת הקבוצות מהליגה הלאומית, זאת במסגרת הבאת כישרונות צעירים כהשקעה לטווח הארוך. שחקנים נוספים מתוכננים להגיע בתקופה הקרובה ובקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי