חלאילה על כניסת ה-VAR: "אולי עכשיו אקבל יותר צהובים"

שחקני ליגת העל באירוע השקת ה-VAR
שחקני ליגת העל באירוע השקת ה-VAR | דני מרון

אנשי הכדורגל הגיבו לכניסתה של מערכת הווידאו לליגת העל. ברק בכר: "אנחנו לא חוששים, אלא מברכים על כך". מיקי סירושטיין הוסיף: "אם זה היה נכנס בעונה הסדירה, בטוח שהיינו מקבלים פנדל"

(גודל טקסט)

לאחר אירוע ההשקה של מערכת ה-VAR בכדורגל הישראלי, שייצא לדרך החל מהמחזור הבא משחקי הפלייאוף העליון, מאמנים, שחקנים ואנשי כדורגל רבים שהגיעו לאירוע התייחסו לכניסתה של המערכת החדשה לכדורגל הישראלי

ברק בכר אמר: "זה דבר טוב ומבורך, אין ספק שזה אירוע מיוחד. תמיד יש תלונות על השיפוט ואני בטוח שגם עכשיו, אבל יהיו פחות שגיאות. לכל דבר יש יתרונות וחסרונות ואני חושב שבמקרה הזה יש יותר יתרונות. האליפות אולי לא תוכרע בפלייאוף העליון, אבל מיקומים בצמרת בהחלט כן".

האם קיים חשש מה-VAR: "אנחנו לא חוששים. מאמנים צריכים להתכונן מקצועית לכל משחק ולא לדבר על שיפוט. מעולם לא דיברתי על השופטים ובטח לא אתחיל לעשות את זה עכשיו. אני חושב שאם השער שנפסל לא חוקי, אז צריך לפסול אותו – חד משמעתית. זאת המטרה של ה-VAR וזה דבר חשוב"..


"בטוח שיהיו פחות טענות כלפי השופטים". ברק בכר (דני מרון)

"אני חושב שיש פה אנשי מקצוע ברמה הכי גבוה. השופטים, כל המערכת ואני בטוח שזה יעזור לנו וגם אם לא – כולנו בני אדם בסופו של דבר. טעויות לזכותנו? יכול להיות, אך היו גם הרבה דברים נגדנו. כמו שאמרתי, מעולם לא באתי בטענות על השופטים גם שהיו נגדי שגיאות כי בסופו של דבר הכל מתקזז".

מיקי סירושטיין מבית"ר ירושלים התייחס גם הוא למערכת הווידאו: "אני חושב שזה דבר מאוד חיובי. רואים שבועלם זה מאוד מתפתח ואני שמח שזה הגיע לפה. אני חושב שזה אולי עוצר קצת את השטף של המשחק, אבל אני מקווה שישתמשו בזה בחכמה. אני בטוח שאם היה VAR בעונה הסדירה, בית"ר ירושלים הייתה מקבלת פנדל אחד לפחות".

חאלד חלאילה: "חיכינו ל-VAR, אולי עכשיו יוציאו לי יותר צהובים (צוחק), אבל אין ספק שזהו צעד נכון. יש משחקים חשובים, זה לא שאנחנו חס וחלילה מזלזלים בשופטים, השיפוט שלנו באמת טוב, אבל זה ממגר את הטעויות ואני מקווה שכולם יקבלו את זה בצורה טובה. אני לא פוחד להסתבך ואני באמת חושב שזה דבר טוב, גם לקבוצות שפחות יתלוננו על השיפוט וגם לרמת הליגה".

האם לדעתך ה-VAR צריך להיות גם בפלייאוף התחתון: "רציתי שזה יהיה בפלייאוף התחתון כי יש משחקים חשובים ואני חושב שה-VAR לא צריך להיות רק בפלייאוף העליון. אין משהו ספציפי שמטריד אותי, אולי אם יהיה דברים שהשופטים לא ישימו לב זה".


"רציתי שיהיה VAR גם בפלייאוף התחתון". חאלד חלאילה יחד עם שחקני ליגת העל ורונית תירוש (דני מרון)

רונית תירוש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי