ברעננה בטוחים: ההישארות תובטח לאחר הפגרה

קורצקי
קורצקי | מאור אלקסלסי

המאמן קורצקי יקבל הצעה ויחתום על חוזה חדש. הקבוצה מהשרון פנתה למכבי ת"א וביקשה להשאיל את אור דסה גם בעונה הבאה. מחמאות ליואב תומר: "הגול שלו בוולה בגשם מזכיר את הליגה האנגלית"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
הפועל רעננה סיימה אתמול בתיקו 2:2 באצטדיון רמת גן מול בני סכנין ופתחה פער מבטיח של תשע נקודות מסכנין ומ.ס אשדוד שמדורגות מתחת לקו האדום, כשנותרו רק שישה משחקים לסיום העונה. שער השוויון של יואב תומר בדקה ה-81 היה חשוב מאוד. במועדון מאמינים כי במחזור הבא, כשישחקו נגד מכבי פתח תקווה במושבה, תבטיח הקבוצה את משימת ההישארות בליגה והמאמן מנחם קורצקי יוכל לאפשר לשחקנים שסומנו מקבוצת הנוער ומהסגל הרחב, לקבל דקות ולהוכיח את עצמם לקראת העתיד.

קורצקי עצמו אמור לקבל הצעה חדשה מראשי המועדון ולחתום על חוזה חדש ארוך טווח. במועדון מאמינים כי פרשת המעצר הצבאי של הקשר אור דסה תסתיים במהלך פגרת הנבחרת והשחקן יוכל לשוב לאימונים ומשחקים. במועדון כבר פנו למכבי תל אביב וביקשו לקבל את השחקן בהשאלה גם לעונה הבאה.


בקבוצה החמיאו לשחקני הקישור וההתקפה: "שחקני ההתקפה השתפרו בשבועות האחרונים בזכות האימונים. רואים קו קדמי פעיל שמאיים הרבה על השער וגם כובש שערים. הגול של יואב תומר אתמול בתוך הגשם, בוולה מהאוויר הוא ממש גול של הליגה האנגלית. שיתוף הפעולה שבין קאייס גאנם לכרם ארשיד הוא מעולה וכדאי לשים לב לארשיד שצומח להיות שחקן התקפי מצוין".


דסה. רעננה רוצה להשאילו גם בעונה הבאה (אריאל שלום)
 

מלבד אור דסה לא שיחקו אתמול גם הקשר מירקו אורמוש והבלם בן והבה המוצהבים והחלוץ יוג'ין אנסה הפצוע. את בן והבה החליף בהופעת בכורה הבלם טדי מזגה שאמר: "אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות לשחק ורוצה להמשיך לשחק עבור הפועל רעננה. כולנו מתאמנים ועובדים קשה והכדורגל בישראל טוב ומאוד חיובי עבורי". 



האכזבה ממיעוט הקהל המגיע לאצטדיון רמת גן נמשכת ואתמול היו ביציעים כ-300 אוהדים בלבד. אולם, במועדון הגיבו בהומור למספר האוהדים המועט וההתייחסו גם לעובדה שלא הצליחו לנצח העונה בחוץ, בציוץ הומוריסטי בטוויטר.


ארבעה דברים שלא קרו לנו העונה (עדיין)
1. ניצחון חוץ
2. פנדל לטובתינו
3 למלא את אצטדיון רמת גן
4 למצוא חנייה באחוזה ביום שישי

— FC Hapoel-Ra'anana (@HapoelRaananaFC) March 16, 2019
  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי