לא מתייאשת: הפועל ת"א תנסה לצרף בקיץ את חנן ממן

חנן ממן
חנן ממן | דני מרון

לאחר שבינואר הניסיון לצרפו לא יצא אל הפועל, גם בקיץ הקרוב ינסו האדומים להתחזק בשחקן העונה שעברה. ספורי ולקס זוכים למחמאות על היכולת הגבוהה במשחקים האחרונים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תצא לאחר האימון היום (שלישי) לחופשה בת ארבעה ימים ורק לאחר מכן תפתח בהכנות למשחק באצטדיון "סמי עופר" נגד הפועל חיפה. המשימה בששת המחזורים שנותרו עד סיום העונה היא לסיים במקום השביעי – בראש הפליאוף התחתון – כשכבר בקרוב יסומנו יעדי הרכש לעונה הבאה כדי שהסגל יהיה מוכן ליציאה למחנה האימונים בפולין סגל ויגיע לפתיחת ליגת העל כחודש אחר כך במצב אידיאלי ככל שניתן.

השחקן המבוקש ביותר על ידי הפועל תל אביב הוא קשר הפועל באר שבע חנן ממן, אותו לא הצליחה הקבוצה להחתים בחלון ההעברות של ינואר, כשמעמדו של הקשר בבירת הנגב עוד היה לא ברור ונראה היה שיעזוב. בהפועל תל אביב רוצים לבנות קישור דומיננטי, כזה שהשפעתו תורגש בכול משחק ועל כך אמר גורם במועדון: "מרכז השדה של הפועל ת"א הפך בחודש האחרון לטוב ביותר בליגת העל, הודות לחזרת ניר לקס שהחלים מפציעה ואיזן את מרכז השדה. לקס הפך לעוגן לצדם של רמזי ספורי וקלאודמיר פריירה".

בתוך כך, לאחר שבעלי המועדון איציק ניסנוב תקף את ההחלטה שלא לזמן את הבלמים אוראל דגני ואדי גוטליב לנבחרת, במועדון טוענים כי רמזי ספורי נמצא בקו התקדמות מקצועי מרשים ובקרוב מאמן הנבחרת אנדי הרצוג לא יוכל להתעלם גם מזימון שלו לסגל הלאומי.


גם אנדי הרצוג לא יוכל להתעלם ממנו בפעם הבאה? ספורי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי