במכבי חיפה מודים: "ג'ובאני רוסו יהיה סוג של עוזר מאמן"

ג'ובאני רוסו
ג'ובאני רוסו | מכבי חיפה, רשמי

בשבוע הבא הקרואטי יחל רשמית את עבודתו ובמועדון מרוצים מאוד מהסיכום עמו ומייחסים לו חשיבות רבה: "אחד הגדולים ששיחקו כאן". אחת ממשימותיו הראשונות תהיה לעקוב אחר וולבלום, גורפינקל ויצחק

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה במכבי חיפה ביממה האחרונה, לאחר שהצטרפותו של שחקן העבר ג'ובאני רוסו למועדון הפכה רשמית עם ההודעה על מינויו למנהל פיתוח מנטאלי. כפי שהודיעו כבר אתמול הירוקים, רוסו יהיה נוכח בכל אימוני הקבוצה החל משבוע הבא ויהיה אחראי לדאוג להתאקלמות הזרים בישראל, יעקוב אחר שחקנים מושאלים של המועדון ויסייע לעולים ממחלקת הנוער להשתלב.

אחת ממשימותיו הראשונות של רוסו תהיה לעקוב בין השאר אחר מגן הפועל חדרה יהב גורפינקל, קשרי הפועל נצרת עילית איתן וולבלום וים כהן וגם אחר החלוץ גיל יצחק מהפועל ראשון לציון, שכבר חתם אצל הירוקים ויצטרף בעונה הבאה. "הוא יהיה סוג של עוזר מאמן" הודו בחיפה כשנשאל מדוע שחקן העבר יהיה נוכח באימונים אם תפקידו בין השאר הוא לעקוב ולסייע מנטאלית, "מדובר באחד השחקנים הגדולים ששיחקו בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. ג'ובאני היה גם שחקן זר והוא מכיר את ההרגשה, הוא יעזור לנו מאוד".

עם זאת, הקרואטי לא צפוי לשבת על ספסל הקבוצה במשחקי הליגה, אלא לשבת ביציע לצד השחקנים שלא ימצאו מקום בסגל מדי משחק. כאמור ביום חמישי ייצאו שחקני מכבי חיפה למנוחה בסוף השבוע ויחזרו לאימונים ביום ראשון, אז יתחילו בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת הבאה בנתניה.


ג'ובאני רוסו בימיו על הדשא. "אחד השחקנים הגדולים" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי