ראשי חדרה הבהירו: "נתבסס על שחקני בית גם בעונה הבאה"

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

ללא כל קשר לאביטן שטרם הודיע אם ימשיך כמאמן, במועדון החלו בשיחות על הארכת חוזים עם מנשה זלקה, יעקב אבבה ו-ויטלי גנון. ביום שני ייערכו הבחירות לוועד המנהל, מכירת הכרטיסים לחצי גמר הגביע יצאה לדרך

(גודל טקסט)

שחקני הפועל חדרה יצאו לשני ימי חופשה ומחר (ראשון) הם צפויים לחזור לאימונים ולפתוח בהכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שבת ומשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה ביום שלישי שלאחר מכן.

במועדון החלו אתמול במכירת הכרטיסים לגביע המדינה, כאשר הציפייה שכל 3000 כרטיסים יימכרו לפני המשחק. בחדרה הצהירו בשבוע שעבר כי בשלב זה לא מדברים על העונה הבאה ומחכים לחצי גמר גביע המדינה, אבל מתחת לפני השטח החלו שיחות עבודה גם בין חברי ההנהלה הישנה לחלק מחברי ההנהלה החדשה וגם עם המאמן ניסו אביטן.

כפי שפרסמנו לראשונה, אביטן טרם הודיע אם יישאר בעונה הבאה ובהנהלת הקבוצה כבר הבהירו לו כי הכוונה להתבסס גם בעונה הבאה על שחקני הבית. "יש לנו חזון והוא עבד טוב העונה. אין שום סיבה שחלק מהשחקנים שהוכיחו את עצמם לא יישארו כאן", אמרו במועדון הבוקר, "לא משנה איזה מאמן יגיע, הוא יצטרך לבנות את הקבוצה סביב החזון הזה".


אביטן (במרכז). גם אם לא יישאר, חדרה תמשיך עם אותו חזון (אודי ציטיאט)

בנוסף למגן דיא לבאבידי והקשר סלים עמאש שחתומים לעונה הבאה, לאחרונה במועדון החלו בשיחות עם הקשרים מנשה זלקה ו-ויטלי גנון שקיבלו הצעות לחוזה חדש. גם החלוץ אסי גומה שהושאל בחודש ינואר להפועל אשקלון מחזיק בחוזה לעונה הבאה ובקיץ תתקבל החלטה אם להחזירו. בחדרה רוצים להשאיר גם את הבלם יעקב אבבה וממתינים להחלטה של השחקן בנושא.

בנושא אחר, ביום שני תתכנס לראשונה ההנהלה החדשה ואז ייבחרו שלושה חברי הוועד המנהל וכמובן היושב ראש החדש. כפי שפרסמנו לראשונה, מי שאמור להיות היושב ראש הוא יקיר שוורץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי