בחדרה מאושרים: "אין לנו שחקנים כי כולם בנבחרות. סימן שהצלחנו"

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

במועדון החמיאו למושאלים הרבים בקבוצה שמייצגים את ישראל והוסיפו בחיוך: "לא נותרו לנו שחקנים לאימון לקראת הפועל באר שבע"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תחזור היום (ראשון) לאימונים לאחר שני ימי מנוחה, אבל תעשה זאת בסגל חסר, ללא מספר רב של שחקני הנבחרות הצעירות השונות. עדן קארצב עושה חיל כאשר כבר אתמול כבש שער ניצחון לנבחרת הנוער על המקבילה מפולין, ואתמול גם פורסם סגל הנבחרת הצעירה לקראת משחק הידידות מול גאורגיה ביום שלישי ואליו יגיעו חמישה שחקנים: השוער חביב אוחיון, המגינים עמית כהן ויהב גורפינקל, הבלם ירין פרץ והחלוץ איילון אלמוג. 

"חמישה שחקנים בנבחרת הצעירה זה הסימן הגדול להצלחה שלנו", אמרו בחדרה והוסיפו בחיוך: "הדבר שמטריד אותנו זה שלא נשאר לנו שחקנים להתאמן לפני משחק הליגה מול באר שבע, אבל כמובן שהנבחרת לפני הכול". מי שכן יחזור לאימונים הוא הבלם דויד מתיאוס שיצא למספר ימים לספרד.

בינתיים ראשי המועדון ממשיכים בשיחות לקראת העונה הבאה וכפי שפרסמנו אתמול, המועדון ימשיך להתבסס על שחקני בית צעירים והחלו בשיחות עם מספר שחקנים מקומיים שאותם ירצו לראות בחדרה בעונה הבאה. בהנהלת הקבוצה הבהירו כי השיחות עם אותם שחקנים נמצאים בידיעתו של המאמן ניסו אביטן, שטרם הודיע מצדו אם ברצונו להמשיך בחדרה עונה נוספת.

מי שזכו למחמאות היו שחקני קבוצת הנוער שעלו אתמול לרבע גמר גביע המדינה לאחר שניצחו בפנדלים את מכבי חיפה. המשחק הסתיים בתיקו 1:1 בתום 90 דקות וגלש גם להארכה ולפנדלים. גלעד אברמוב כבש לזכות חדרה.


איילון אלמוג. אחד מהשחקנים שזומנו לנבחרת הצעירה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי