תקציב התפעול של בית"ר מתקרב ל-20 מיליון שקלים

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

חוגג השקיע השנה למעלה מ-50 מיליון שקלים וטיפל במחלקת הנוער שהייתה מפורקת. בקבוצה רוצים לנצח את סכנין במשחק החזרה מהפגרה ובכך לסיים את סיפור התחתית ולהתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מקווים לסיים סופית את סיפור ההסתבכות בתחתית, במשחק הבית הקרוב נגד בני סכנין ביום ראשון בטדי (20:25, שידור ישיר בספורט1). כזכור, לאחר הניצחון על הפועל רעננה, נקלעה בית"ר לתקופה רעה ולא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים. שחקני הקבוצה שנהנו מארבעה ימי חופש בשל פגרת הנבחרת, ישובו אחרי הצהריים לאימונים ויחלו בהכנות למשחק. שמונה נקודות מפרידות בין הקבוצות ובבית"ר מאמינים שניצחון במשחק הזה, ייתן המון אוויר עד לסיום העונה ועל הדרך גם יקבור כמעט סופית את היריבה מסכנין.

מאחורי הקלעים, כבר החלו בהכנות לקראת העונה הבאה וכפי שפורסם בספורט1, ינסה הבעלים משה חוגג, לקצץ בתקציב המועדון בעונה הבאה, לעומת העונה הנוכחית. על פי ההערכות השקיע העונה חוגג למעלה מ-50 מיליון ₪ ולספורט1 נודע שרק תקציב התפעול של המועדון, מתקרב ל-20 מיליון ₪, עוד לפני תקציב שכר השחקנים. בתוך הוצאות התפעול, נכנס גם תקציב מחלקת הנוער שקפץ העונה בצורה משמעותית, בעקבות ההשקעה של חוגג במחלקה הצעירה שהייתה מפורקת בשנים האחרונות.

לצד ההוצאות בנוער, יש גם תשלומים על אבטחה ושיטור, תשלומי השכרת מתחם האימון בבית וגן, שגם עבר שדרוג ושיפוץ וכן תשלומים לעובדי מועדון, שמספרם גדל משמעותית במהלך העונה הנוכחית. בנוסף לכל אלה, ישנן ההוצאות השוטפות הרגילות לתחזוקת המועדון, מה שמסתכם כאמור בסופו של דבר, לסכום לא מבוטל של כ-20 מיליון שקלים.


שחקני בית"ר מאוכזבים. עדיין לא ברחו מהתחתית (מאור אלקסלסי)

במועדון ימתינו לבריחה הסופית מהתחתית, כדי להתחיל לדון בצוות המקצועי החדש שצפוי לאייש את הקבוצה, בעונה הבאה. גם בכל הנוגע לסגל השחקנים, צפויות להתקבל בקרוב החלטות וכבר עתה ברור שהסגל הקבוצה יעבור מהפכה לא קטנה בעונה הבאה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי