אורוש ניקוליץ' קרע את הגיד באימון ויעבור ניתוח, סיים את העונה

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

הסרבי שהגיע בינואר ועדיין לא רשם דקה בשורות המוליכה כבר לא ישחק העונה, במכבי תל אביב מאוכזבים מתדירות הפציעות של החלוץ. במועדון לא ישפרו את ההצעה הכספית על דסה, סקאוטים מאנגליה עקבו אחרי דור פרץ

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד מכבי חיפה בליגה. המאמן ולדימיר איביץ' והצוות המקצועי מרוכזים אך ורק במשחק מול הירוקים שעשוי להיות משחק ההכתרה של האליפות, ולא מסתכלים כעת על חצי גמר הגביע מול בני יהודה בשבוע הבא. באימון הבוקר (רביעי) נפצע ברגלו החלוץ הסרבי אורוש ניקוליץ', שהגיע בינואר ועדיין לא שיחק, ונראה כי גמר את העונה. ניקוליץ' הגיע על מנת להוביל את החוד, אך לא החלים לגמרי מפציעה קודמת ובמועדון מאוכזבים מהעובדה כי שוב נפצע. החלוץ יעבור ניתוח בגיד הרקטוס פמוריס (מפשעה) ובמכבי תל אביב יעריכו מחדש את התוכניות בעניינו לקראת העונה הבאה.

שחקני מכבי תל אביב מבינים כי מצפה להם משחק לא פשוט נגד חיפה שתגיע למשחק עם רצון להנחיל לצהובים הפסד ראשון העונה בליגת העל. במועדון לא רוצים לגרור הפסד בכורה להכנות לקראת חצי גמר גביע המדינה נגד בני יהודה, כשאחת המטרות של האלופה שבדרך היא לסיים את העונה ללא הפסד. למרות השיפור במצבו של דן גלזר שנפגע בברכו באימון הנבחרת, במועדון מתכוונים לאפשר לו ימי התאוששות נוספים. הקשר אבי ריקן מוצהב ולא ישחק נגד מכבי חיפה.

בנושא אלי דסה, במכבי תל אביב מבינים כי המגן המצטיין מעדיף לשחק בעונה הבאה באירופה וכך גם אמר לאחר הניצחון של ישראל נגד אוסטריה. במועדון הגישו לדסה הצעה לחוזה חדש ארוך לחמש שנים אך מסתמן כי הוא ממתין להצעה מעבר לים. מאור קנדיל יהפוך למגן הימני המוביל אם דסה יעזוב, ויעשו מאמצים כדי לצרף את מגן בני יהודה שי קונסטנטין. שחקן נוסף שהיה במעקב במשחקי הנבחרת הוא דור פרץ, אחריו עקבו סקאוטים מאנגליה, שווייץ וגרמניה, כשעדיין לא הוגשה הצעה על הקשר. אגב, לפרץ אין סעיף שחרור בחוזהו.


אלי דסה. מחכה להצעה מאירופה (דני מרון)

הצוות המקצועי של הצהובים כבר שוחח עם השוער פרדראג ראיקוביץ', שלא שיחק בשני המשחקים של נבחרת סרביה נגד גרמניה ופורטוגל. ראיקוביץ' המאוכזב האמין כי כעת הוא השוער הראשון של נבחרתו, אך בסרביה העדיפו את שוערה של אייבר מרקו דמיטרוביץ'. במועדון עודדו את השוער, לו ברור שאי שיתופו לא ישפיע על מכירתו בקיץ לאירופה. כמו כן, במועדון הצהוב ניסו גם לעודד את דור מיכה שלא שותף נגד סלובניה ואוסטריה וגם את מי שאוכזבו מאי הכללתם בסגל, שחר פיבן, עומר אצילי ואלירן עטר.

בתוך כך, במכבי תל אביב ממשיכים בניסיונות למצוא לפחות שני שחקני רכש לקיץ בעמדת החלוץ והשוער, כשמספר שמות נמצאים בהליך של בדיקה. נכון לעכשיו, בסגל הקבוצה יש חמישה זרים בעלי חוזים גם לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי