ניקוליץ' וגולסה בספק למוקדמות האלופות, בן והבה שוב מועמד

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

הסרבי כבר שלושה חודשים בישראל, אבל אחרי שקרע את הגיד ויחמיץ את חצי השנה הבאה במועדון יצטרכו לקבל החלטה אם להשאירו. וגם: בלם רעננה עשוי להגיע כגיבוי, גולדהאר יגיע ארצה כדי להאיץ את ההכנות לעונה הבאה

(גודל טקסט)

"מכה בכנף", כך הגדירו במכבי תל אביב את פציעותיהם של אייל גולסה ושל אורוש ניקוליץ', שני שחקני מרכז השדה שכבר לא ישובו לשחק העונה. בקבוצה ציפו שהשניים יהפכו לכוח משמעותי בקישור של ולדימיר איביץ' בישורת האחרונה של העונה, אבל למעשה לא רק שהחמיצו את החודשים האחרונים – אלא גם לא יעמדו לרשות המועדון בחצי השנה הבאה.

אייל גולסה עבר ניתוח באזור הברך ועכשיו מתוכנן גם הקשר הסרבי, שלא שיחק דקה אחת מאז נחת בקריית שלום אי שם בסוף דצמבר, לעבור אף הוא ניתוח בגיד הירך. מדובר בפציעות לא פשוטות, אשר החזרה מהן לאימונים לא תאפשר חזרה למוקדמות ליגת האלופות – היעד המרכזי של הבעלים מיץ' גולדהאר, שבמועדון מצפים להגעתו בקרוב גם כדי להאיץ את ההכנות לעונה הבאה.

במכבי תל אביב לא אהבו אמירות שונות שיצאו לכאורה ממקורביהם של שחקן או שניים על הפציעות שנגרמו לכאורה מטיפול וחזרה לא נכונה באימוני השיקום ובסביבת השחקנים והמועדון טוענים כי הצוות הרפואי, כמו המקצועי, הוא הטוב בישראל ושכך פני הדברים גם בכל הנוגע לשיקום מפציעות.


גולסה. לא נראה שיהיה כשיר למוקדמות ליגת האלופות (אודי ציטיאט)

לקראת העונה הבאה, מכבי תל אביב פועלת בשלב ראשון להבטיח את המשך דרכו של איביץ', שלמרות שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בסביבת המועדון מכירים בעובדה שיש על המאמן הסרבי קופצים אירופים רבים וייתכן שעם הגעת גולדהאר לישראל גם ייערך מו"מ לשדרוג חוזהו. המאמן טען לא אחת כי הוא עסוק רק במכבי תל אביב וכבר עובד על שינויים מקצועיים לקראת העונה הבאה.

אנריק סבוריט וצ'יקו אופואדו נראים כמו הזרים היחידים השייכים למועדון שמקומם לעונה הבאה מובטח, הרי שהשוער פרדראג ראיקוביץ' צפוי להימכר ובמועדון כבר החלו בניסיון לאתר שוער זר שיחליפו, אלא שגם לא מן הנמנע שהבלם ז'איר אמאדור והקשר אורוש ניקוליץ' שאתמול נודע על כך שסיים את העונה לא ימשיכו בשל הרצון לצרף בלם, קשר וחלוץ זרים – כל זאת למרות שלזרים הקיימים חוזים ארוכי טווח.

בקיץ צפוי לעזוב הבלם איתן טיבי שיסיים חוזה ועל הפרק נשקלת אפשרות להביא כחיזוק את בלם הפועל רעננה, בן והבה שכבר היה בעבר בתוכניות בקריית שלום. והבה המסיים חוזה בקבוצתו מבוקש על ידי קבוצות נוספות בליגת העל וכמוהו גם מגן בני יהודה שי קונסטנטין, שנחשב למועמד מוביל לאור רצונו של המגן אלי דסה לעבור לאירופה.


בן והבה. מעבר לקריית שלום שוב על הפרק (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי