במכבי נתניה לא נרגעים: "הייתה נגיעת יד של מיליון אחוז"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

היהלומים בטוחים שקופחו בתיקו 1:1 עם בני יהודה. באיגוד השופטים טענו: "היד הייתה במקום טבעי". דראפיץ' הטריף את השחקנים: "לא נופלים מאף קבוצה". דאגה ממצבו של הויבך, שיעבור צילום ביחד עם מלמד

(גודל טקסט)

במכבי נתניה עדיין לא נרגעו מהחלטת השופט אלי חכמון שלא להעניק לקבוצה פנדל בתיקו 1:1 אמש (שבת) עם בני יהודה באצטדיון המושבה. כזכור, לאחר המשחק זעם הבעלים אייל סגל ליד חדר השופטים ואמר לשופט: "היית שחצן ונשארת כזה, כבר לקחת לנו ארבע נקודות העונה". סגל התכוון לפנדל שנשרק לחובת קבוצתו ע"י חכמון במשחק התיקו בסיבוב השני מול הפועל ב"ש בטרנר.

רצה הגורל, וחכמון גם יהיה שופט ה-VAR במשחק חצי גמר גביע המדינה בין מכבי נתניה להפועל חדרה ביום שלישי. "זו יד של מיליון אחוז. אם השופט היה עוצר, בודק ואז מחליט שלא, אז אולי אף אחד לא היה אומר לו כלום. אבל לפחות לך תבדוק. מה שיותר מכעיס הוא התגובה שלהם אחרי, שלא היה פנדל", אמרו בנתניה.

מנגד, גורם באיגוד השופטים דווקא צידד בהחלטתו של חכמון ואמר לאחר המשחק: "לפי איך שזה נראה, אין פה עבירת יד. שחקן התקפה נוגח ממטר ליד של בלם שהיד שלו הייתה במקום טבעי".

בחזרה למשחק. בנתניה סופרים כבר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, אך פחות מודאגים ויצאו מעודדים בעיקר מרוח הלחימה של השחקנים. עוד לפני תחילת המשחק, ניסה המאמן סלובודאן דראפיץ' להטריף את השחקנים: "אנחנו לא נופלים מאף קבוצה. אנחנו יכולים להגיד לעצמנו שהגענו לחצי גמר הגביע ולפלייאוף העליון ולסיים את העונה, ואפשר גם לבוא ולהגיד שאנחנו יכולים להגיע לאירופה".


סלובודאן דראפיץ'. "לא נופלים מאף קבוצה" (אודי ציטיאט)

המאמן הסרבי המשיך: "זה לא היה משחק רע שלנו, אבל עדיין בולטת העובדה שביום שהעניינים הולכים פחות חלק, אז אין לנו את השחקן הזה שבשתי נגיעות יעשה את ההבדל. במצב הנוכחי, לא יהיה לנו קל בהמשך הפלייאוף".

לא רק נושא השיפוט הדאיג את אנשי נתניה אלא גם מצב הפצועים. החלוץ גיא מלמד ביצע באימון המסכם תנועה לא נכונה באיזור שריר התאומים, ובהחלטה משותפת עם דראפיץ' הוחלט שלא לסכנו. מלמד יעבור הבוקר צילום כדי לשלול קרע באיזור, כשהמצב מדאיג יותר מכיוונו של הבלם הגרמני טים הויבך, שהוחלף במחצית לאחר כאבים באיזור הבטן התחתונה ויעבור גם הוא צילום.

הויבך שיתף את חבריו בעובדה שהוא חושש כי מדובר בפציעה חמורה שעשויה להשביתו לתקופה של לפחות חודש. אם לגבי מלמד נראה שהסיכויים לשיתופו בשלישי גבוהים, הסיכויים שהגרמני ייקח חלק בגביע נמוכים. הקשר אביב אברהם ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, צהוב  שימנע ממנו ליטול חלק במשחק הליגה הבא ביום ראשון מול מכבי תל אביב.


טים הויבך עם הכדור. הבלם חושש מהיעדרות לתקופה ממושכת (עדי אבישי)

בנתניה ממתינים לתשובה לגבי סוגיית הכרטיסים הנוספים שעשויים להיות מופשרים לטובת קהל האוהדים, כשבמהלך היום יתברר אם האוהדים יזכו לכמות כרטיסים נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי