מימר: "מתגעגעים לטעם של הניצחון. חשוב לברוח מהתחתית"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה רוצה לחזור לנצח לאחר שמונה משחקי ליגה, כשתארח מחר את הפועל ת"א (20:15, שידור ישיר בספורט1) בסגל חסר. שטקוס יחזור לשער הקבוצה, התלבטות לגבי מרכז השדה. "רוצים להציג כדורגל טוב עד לסיום"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב (20:15, שידור ישיר בספורט1). בכרמל רוצים לעצור את רצף המשחקים ללא ניצחון, לבטח מול הקהל הביתי. הניצחון המיוחל יוכל להבטיח סופית את ההישארות בליגה. "אסור לנו לזלזל כי הפסד נוסף ייתן לנו מכה מוראלית קשה שיכולה להביא למצב מכריע" אמרו בקבוצה. גם הבעלים יואב כץ הביע את החשש שלו מהמשחק ואף מתכוון לערוך שיחת סקייפ עם השחקנים לאחר האימון.

מבחינה מקצועית, נראה כי השוער הליטאי ארנסטס שטקוס יחזור לשער הקבוצה לאחר שסופסל במחזור שעבר בתיקו המאופס מול ביתר ירושלים. המאמן שרון מימר טרם קיבל החלטה סופית וייעשה זאת באימון המסכם. במרכז ההגנה יפתחו ריקי מיטרבסקי וניסו קפילוטו כאשר חן דילמוני יחליף את שון גולדברג בעמדת המגן השמאלי. האחרון נפצע לפני שבועיים וטרם ברור מתי יחזור לאימונים.

גם הקשר רסמוס סטויטדט נפצע באחד האימונים האחרונים ולא ייטול חלק במשחק והדבר גורם לכאב ראש לצוות המקצועי. נראה כי מימר מתלבט בין גילי ורמוט שלא כשיר במאת האחוזים לבין שלומי אזולאי שחזר לאחר שעבר ניתוח בתוספתן. מי שנראה כי יפתחו במרכז השדה הם גיא חדידה, ראדו גינסארי וגל אראל. גם בחלק ההתקפי ישנה התלבטות בין בן אז'ובל לבין עידן שמש.


שטקוס. יחזור לשער (מאור אלקסלסי)

המאמן שרון מימר אמר לקראת המשחק: "אין ספק שאנחנו מתגעגעים לטעם של ניצחון. נעשה הכל כדי לסיים את העונה כמו שצריך. הייתה לנו פגרה וצברנו אנרגיות. עשינו הכנה טובה לקראת המשחק ונצטרך להתגבר על השחקנים שיעדרו כמו גולדברג, סויסטדט וגם ורמוט שבספק. המשחק חשוב לנו כדי להתרחק מהתחתית ואנחנו רוצים להציג כדורגל טוב עד סיום העונה. הפועל תל אביב בתקופה מצוינת וזה המשחק הכי קשה בפלייאוף התחתון".

בנושא אחר, הבעלים יואב כץ ינחת בעוד שבועיים בישראל ורק אז נראה כי תצא הודעה מסודרת לגבי המשך דרכו של המאמן שרון מימר. המאמן עצמו נשאל על עתידו ואמר: "כרגע זה בשלב הדיבורים, וכאשר נחתום נוכל להריץ דברים קדימה. מה שחשוב זה שהקבוצה תחזור לנצח ותציג יכולת טובה". כזכור, יואב כץ התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ואמר שהוא מקווה שמימר ימשיך בעונה הבאה.

הבלם ריסטו מיטרבסקי:" הפועל תל אביב בתקופה טובה, אבל עשינו הכנה רגילה כמו לכל משחק. נבוא כדי להילחם ונרצה להציג יכולת טובה עד לסיום העונה". 


שרון מימר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי