בסכנין זועמים על אוהדי בית"ר: "אם זה היה בדוחא, היו מקימים ועדת חקירה"

עלי עותמאן
עלי עותמאן | דני מרון

נועלת הטבלה אומנם לא ספגה בטדי, אבל גם לא כבשה, נותרה עמוק במקום האחרון ועזבה רק בסיוע המשטרה. בקבוצה התאכזבו מהחלק ההתקפי: "מי שלא כובש, לא יכול להישאר בליגה". עותמאן ייעדר נגד פ"ת

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אכזבה בבני סכנין לאחר התיקו המאופס נגד בית"ר ירושלים. הקבוצה אומנם לא הפסידה במשחק הבכורה של המאמן אלדד שביט אבל גם לא כבשה ולא ניצחה משמע לא התקרבה משמעותית לקו האדום. "מי שלא כובש, לא יכול להישאר בליגה.

השחקנים אומנם נלחמו אבל זה לא מספיק בשלב הזה של העונה", אמרו בסכנין והוסיפו: "דווקא בחלק ההתקפי יש לנו שחקנים טובים שכנראה לא מספיק טובים לליגת העל" .במועדון יודעים כי רק נס של ממש ישאיר אותם בליגת העל ויקוו להשיג ניצחון משמעותי במחזור הבא מול מכבי פתח תקווה כאשר המגן עלי עותמאן שהורחק בטדי ייעדר.

מעבר לכך במועדון זעמו על העיכוב של האוטובוס ביציאתם מאצטדיון טדי. כזכור העונה החליטו שתי ההנהלות לאפשר הגעה של אוהדי הקבוצה האורחת ושני המשחקים של העונה עברו בשלום ואילו אתמול אוהדי בית"ר ירושלים חסמו את היציאה של אוטובוס סכנין מהמגרש. בסכנין זעמו ועקצו: "אם זה היה קורה בדוחא אז כבר היו פותחים בוועדת חקירה וכולם היו מתעוררים. נקווה שיגיע יום שדין סכנין יהיה כמו דין של כל קבוצה אחרת".


אכזבה גדולה בסכנין. עטאא ג'אבר ושלומי אזלואי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי