חוגג ואוחנה ידונו על סוגיית בניון: "מחכים שהעונה תסתיים"

יוסי בניון
יוסי בניון | מאור אלקסלסי

הקשר הודיע שבקרוב מאוד הוא יבשר אם ברצונו להמשיך לשחק או לפרוש, ראשי בית"ר ירושלים ייפגשו ויבחנו כיצד ניתן לשלבו בצוות המקצועי. בכיר אחרי ה-0:0 נגד סכנין: "השחקנים מקבלים החלטות גרועות". ורד ינותח?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים רשמה משחק נפל נוסף ולא הצליחה לנצח את נועלת הטבלה, כשסיימה בתיקו 0:0 ביתי נגד בני סכנין. בעקבות הנקודה שהושגה, נשמר אמנם פער של שמונה נקודות מסכנין ושש נקודות מאשדוד שמתחת לקו האדום, אך במועדון נרשמה אכזבה גדולה מכך שהקבוצה שוב לא ניצחה ועדין לא סגרה סופית את סיפור הבריחה מהתחתית.

"אנחנו פשוט לא מסוגלים לתת גול", אמר גורם בכיר במועדון שביקר קשות את משחק ההתקפה, "אמנם היה שיפור ממשחקים קודמים וכן היה רצון וכן הראו ניצוצות של לחימה, אבל שחקנים מקבלים החלטות גרועות ועושים את כל הפעולות ההפוכות בחלק הקדמי. משחקים בבית שלנו, מול הקהל שלנו, שלא נתנו לו כמעט רגע אחד של אושר, ולא מסוגלים לייצר שום דבר נורמלי מול השער של סכנין? איך זה יכול להיות? אנחנו מבינים לגמרי את האוהדים ששרקו בוז בסוף. כולם כאן רק מחכים שתיגמר כבר העונה הגרועה הזאת", הוסיף הגורם.

בנוגע לקהל, ינסו היום במועדון להבין איך קרה שכמה עשרות מאוהדי הקבוצה הצליחו להגיע אחרי סיום המשחק אל מתחם האוטובוסים וכמעט יצרו מגע עם אנשי בני סכנין, שבדיוק עמדו לעזוב את האצטדיון. זה התחיל עם קללות לעבר שחקני בית"ר שהתחילו לעלות לאוטובוס שלהם והמשיך בקריאות "אין יציאה, אין יציאה", לעבר אנשי סכנין, שנותרו המומים מכך שהאוהדים המקומיים כמעט והצליחו ליצור מגע איתם, בשטח שאמור היה להיות סטרילי. יש לציין שהתערבות אנשי היס"מ וכוח האבטחה במקום מנעו כל מגע בין הצדדים, ובסופו של דבר פוזרו האוהדים והאוטובוס יצא מהאצטדיון.


התערבות אנשי היס"מ וכוח האבטחה מנעה עימות פיזי (ספורט1)

בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה, צפויה להתקיים השבוע ישיבת הנהלה שתדון קודם כל בסוגיית יוסי בניון והשתלבותו בצוות המקצועי של המועדון. משה חוגג ואלי אוחנה, אמורים לדבר גם עם בניון עצמו, שצפוי לקבל ממש בימים הקרובים החלטה אם הוא פורש בסיום העונה או רוצה להמשיך לשחק. רק אם בניון יודיע סופית שהוא פורש, ינסו הצדדים לקבל החלטות לגבי אופי התפקיד של בניון והיקף הסמכויות, שיקבל בתוך הצוות המקצועי והניהולי בבית"ר. בסיום המשחק אגב, נשמעו גם חוגג וגם אוחנה מחמיאים מאוד לבניון, שעשוי לקבל דקות רבות יותר ואולי אף לפתוח בהרכב נגד הפועל תל אביב במחזור הקרוב.

הקשר עידן ורד, שלא היה אמור לשחק אמש בעקבות הפציעה בכף רגלו, התבקש בסופו של דבר, להיכנס כמחליף בדקה ה-65, וזאת לאחר שקיבל זריקה לשיכוך כאבים במהלך המחצית. ורד סובל מדלקת חריפה בעצב כף הרגל, דבר שגורם לו לכאבים רבים ולשברי מאמץ קטנים ברגלו. הקשר יעבור השבוע סדרת בדיקות מקיפות, בסופן יחליט אם לוותר על המשך העונה ולעבור ניתוח שעשוי לפתור את הבעיה.


עידן ורד. יצטרך להחליט אם לסיים את העונה מוקדם מהצפוי (דני מרון)

המשחק אמש גם המחיש שוב את הכישלון הענק של בית"ר העונה בכל הנוגע לשחקנים הזרים שבסגל. הקשר פרד פלומיין היה היחיד ששיחק וגם הוא נראה חלש מאוד, הרבה לאבד כדורים ובסיום אף הוחלף. החלוץ הרומני מיחאיי וודוץ, שהגיע בינואר ולא השתלב מקצועית בקבוצה, התחמם במשך דקות ארוכות, אך לא נכנס לשחק בסופו של דבר. בחילוף השלישי, בו הוכנס יעקב בריהון, חזר וודוץ בזעם אל הספסל, השליך את גופיית החימום על הרצפה והתיישב עצבני בחזרה על ספסל המחליפים.

גם המגן אנטואן קונטה, שוב לא נכלל בסגל, לאחר שנפצע בשריר התאומים, כחלק מהליך שיקום, ארוך ולא מוצלח לטענת מקורביו. קונטה שנעדר תשעה חודשים מהקיץ, מנסה לחזור בשבועות האחרונים, אך נפצע שוב ושוב ובסביבתו טוענים שבבית"ר ממהרים להחזירו לפעילות מלאה ולא נותנים לו להחלים כמו שצריך. בנוסף לקונטה, לא נכללו בסגל גם אפונסו טיירה ואנתוני אנאן מסיבות מקצועיות ואליהם צריך להוסיף גם את ז'אורזיניו, שלמעשה סיים מזמן את העונה בגלל פציעה בברכו ולא ברור אם ומתי יחזור בכלל לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי