עמית ביטון יחזור להפועל באר שבע בעונה הבאה

עמית ביטון
עמית ביטון | אודי ציטיאט

הבלם שמושאל לבני יהודה ועזר להדיח את מכבי תל אביב מגביע המדינה, יחזור בשנה הבאה לקבוצת נעוריו. שיפור משמעותי במצבו של בן ביטון. ג'ון אוגו חזר לאימונים, פרקליטו פועל לדחיית השימוע

(גודל טקסט)

האלופה לשעבר אמורה להשלים היום (חמישי) את ההכנות למשחק בשבת ובקבוצה הביעו שביעות רצון מהתייצבות מרכז ההגנה. מיגל ויטור המתקמבק צפוי לפתוח לצידו של לואי טאהא, ובימים האחרונים חל שיפור משמעותי במצבו של בן ביטון. 

המגן הימני שנעדר מהניצחון על חדרה בעקבות פציעה בברך, חזר לאימונים רגילים במהלך השבוע וביומיים הקרובים הצוות המקצועי יקבל החלטה האם להחזירו להרכב או לתת לו עוד זמן מנוחה. במידה ולא יפתח, דור אלו ששותף בניצחון ימשיך לפתוח בהרכב על חשבונו.


שיפור משמעותי במצבו של בן ביטון (מאור אלקסלסי)

ג'ון אוגו חזר לאימונים אתמול, לאחר סיום ההליך המשמעתי בו ספג קנס של 8,000 ש"ח בוועדת המשמעת הפנימית. למרות שבמועדון גינו את מעשיו של הניגרי, נראה כי לאור העזיבה הצפויה בסוף העונה, במועדון לא ינקטו הליכים נוספים נגד הקשר עד הודעה חדשה. 

בתקופה הקרובה תיבחן האפשרות להעניק דקות אחרונות על המגרש לקשר כדי לאפשר לאוהדים להודות לו על על התרומה המשמעותית שלו בחמש העונות האחרונות בהם הקבוצה זכתה בשלוש אליפויות.

מבחינה משפטית, פרקליטו של אוגו, איתי יצחק פועל בימים אלה לדחיית השימוע בו יוגש כתב האישום. השימוע הנוכחי אמור להיערך ב-16 לאפריל ומכיוון שאוגו צפוי לעזוב את ישראל בסיום העונה, לא ברור מתי יינתן פסק הדין ומה יהיו ההשלכות לכך.


ג'ון אוגו חזר לאימונים (דני מרון)

בנושא אחר, עמית ביטון, בנו של המגן המיתולוגי שמעון ביטון ותוצר מחלקת הנוער של הפועל באר שבע יחזור בעונה הבאה למועדון מההשאלה בבני יהודה. הבלם בן ה-21 חתום בקבוצת נעוריו עד 2021 ונודד כבר תקופה ארוכה בהשאלות. 

את העונה הנוכחית פתח באשדוד, לפני שעזב בינואר לקבוצה של יוסי אבוקסיס. אמש, שותף בהעפלה לגמר גביע המדינה על חשבון מכבי תל אביב, והאוהדים האדומים בירכו אותו על תרומתו לניצחון. ביום שבת יגיע לדרבי הפרטי שלו בבירת הנגב, כאשר קבוצתו הנוכחית תתארח בטוטו טרנר נגד המדורגת שנייה בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי