אחרי האיחור בחודש שעבר: משכורות בית"ר הופקדו מוקדם

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

לאחר ששחקנים התלוננו כי משכורות פברואר לא שולמו בזמן, חוגג הפקיד את משכורות מרץ שבוע לפני העשירי. בניון עשוי לפתוח נגד הפועל ת"א, אוהד שהתפרע נגד סכנין הורחק. וגם: תוקם קבוצת נשים מקצוענית

(גודל טקסט)
שחקני בית"ר ירושלים וכל אנשי המועדון הופתעו לגלות הבוקר שמשכורות חודש מרץ כבר מופקדות בחשבונות הבנק שלהם, בהקדמה של שבוע מהמועד בו הן אמורות להיות משולמות. אחרי שבחודש שעבר עוכבו משכורות השחקנים במספר ימים, והמשכורות של עובדי המועדון שולמו בעשרה ימי איחור, החליט חוגג לקראת חג הפסח להפתיע את עובדי המועדון ולהפקיד את כל שכרם שבוע לפני המועד הרגיל, בעשירי לחודש.


"אם מישהו פיקפק ביכולות הכספיות של חוגג, הוא קיבל את התשובה", אמר גורם במועדון בהתייחסו לעניין, "אולי עכשיו כבר יורידו את כל הספקות ויפסיקו להתעסק במצב חשבון הבנק שלו".


בנושא אחר, בית משפט השלום בירושלים הרחיק היום (חמישי) עד לסיום עונת המשחקים הנוכחית עוד אוהד של בית"ר, תושב המרכז בשנות העשרים לחייו, שעל פי החשד קרא קריאות גנאי לעבר השוטרים במהלך המשחק נגד בני סכנין.


חוגג.
חוגג. "אולי עכשיו יפסיקו להתעסק בחשבון הבנק שלו" (דני מרון)


בתוך כך נערכים במועדון לקראת משחק החוץ נגד הפועל תל אביב ביום שני הקרוב באצטדיון המושבה. ניסן יחזקאל, שימשיך לעמוד על הקווים עד סיום העונה, צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב הפותח וייתכן שיוסי בניון שנכנס כמחליף במשחק התיקו המאופס נגד סכנין והיה טוב עשוי לפתוח בהרכב על חשבון אחד הקשרים האחרים.


החלוץ אנתוני וארן סובל שוב מפציעה באחת מאצבעות כף רגלו, ומי שעשוי להחליפו הוא החלוץ הרומני מיחאיי וודוץ שנראה מתוסכל מאוד בסיום המשחק האחרון לאחר שהתחמם במשך דקות ארוכות ולא נכנס בסופו של דבר.



עוד בבירה, המועדון אישר היום כי בעונה הבאה תקום קבוצת נשים שתשתתף בליגה הלאומית המקצוענית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי