צפו בתקציר: בני סכנין על סף ירידת ליגה אחרי 1:1 נגד פ"ת

מוחמד כליבאת
מוחמד כליבאת | מאור אלקסלסי

המארחת ידעה מראש על ניצחונה של קריית שמונה ולחצה בכל הכוח על שערו של גיגי, אבל 16 דקות אחרי שכליבאת הבקיע, נגח סיבוק בדקה ה-77 את השער שקבע חלוקת נקודות. הירידה תהיה רשמית כבר במחזור הבא?

(גודל טקסט)

בני סכנין הייתה קרובה מאוד לניצחון שהיה מחזיר אותה לחיים ולפחות זמנית מוציא אותה מהמקום האחרון בטבלה, היא גם ידעה על ניצחונה של קריית שמונה שעה קודם לכן, דבר שמסבך אותה בתחתית, אבל מכבי פתח תקווה הצליחה להשוות בדוחא לקראת הסיום ואם לא תהיינה סנסציה אמיתית, ייתכן שכבר במחזור הבא היא תשוב לליגה הלאומית, אם תפסיד באשדוד – דבר שתלוי גם בתוצאות משחקים נוספים בפלייאוף.

בדקה ה-61 מוחמד כליבאת בבעיטה מחוץ לרחבה העלה את קבוצתו של אלדד שביט ליתרון והפיח המון תקווה באצטדיון דוחא, אבל המלאבסים של גיא לוזון לחצו כהוגן ובדקה ה-77 תומאש סיבוק נותר לבדו ברחבה ובאין מפריע נגח כדור שקנדיל יכול היה להדוף, אבל נגע בכדור ולא הצליח למנוע ממנו לפגוש את הרשת. בתוספת הזמן סכנין הייתה קרובה לנצח, אבל נגיחה של איהאב גנאים הלכה סנטימטרים מעל שערו של גיגי ויצאה החוצה.

נועלת הטבלה בעקבות חלוקת הנקודות עם 24 בלבד, לפחות עד סיום המחזור היא במרחק שמונה נקודות מבית"ר ירושלים שניצבת מעל לקו האדום. לעומתה, מכבי פ"ת שנמצאת במגמת התקדמות נפלאה בשבועות האחרונים תחת גיא לוזון ולא הפסידה כבר ארבעה משחקים ברצף, עם 33 נקודות, עקפה את הפועל רעננה והיא במרחק שמונה הפרש ממ.ס אשדוד שבמקום הלפני אחרון.

בסיום אמר גיא לוזון שנשמע מרוצה מהנקודה, למרות החמצת ענק של אלי אלבז בתוספת הזמן: "גם מנזלה רבע שעה לפני זה החמיץ, אלה היו גולים של 100 אחוז. היינו פה בפיגור וחזרנו בזכות תרגיל שעבדנו עליו, אז אני שמח מכך שלא הפסדנו. לסכנין זו אולי הייתה ההזדמנות האחרונה והם נתנו את הכל והיו מצוינים. זה לא פשוט לחזור נגד קבוצה שנמצאת עם הגב לקיר. הראינו הרבה אופי ולא רק שחזרנו, אלא גם היינו יכולים לנצח. אני לא רגוע בשום סיטואציה, עד שלא נבטיח רשמית את ההישארות. בעזרת השם זה יקרה במחזור הבא".


לוזון. יכול להבטיח הישארות במחזור הבא (דני מרון)

אלדד שביט לעומת זאת כנראה הבין שזו הייתה ההזדמנות האחרונה לנסות לשרוד: "זה כואב מאוד, כי היינו שווים פה ניצחון. גם הקהל דחף אותנו והבקענו, מכבי פ"ת היו לבטלה עד השוויון שהבקיעו ואחר כך כבר הפקרנו והם הגיעו למצבים. אני מאוד מאוכזב, כי זה הלך לכיוון של ניצחון. לא הפסדנו ארבעה משחקים ואנחנו פשוט לא מצליחים לנצח. אם זאת לא העונה של סכנין? יש מצב נתון וכנראה שלא, כי המועדון ציפה להרבה יותר ובנה קבוצה כדי להיות במקומות גבוהים יותר. כל עוד יש סיכוי תיאורטי, ניתן את הכל".


שביט. לא הפסיד, אבל עדיין גם ללא ניצחון והוא בדרך ללאומית (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי