במכבי חיפה העבירו מסר לשחקנים: "כולכם בסכנה, זה היה מביש"

רמי גרשון, נטע לביא
רמי גרשון, נטע לביא | מאור אלקסלסי

ה-3:1 לחדרה שהיה הפסד שלישי ברציפות, עורר סערה בכרמל. גורם במועדון לספורט1: "לרוב הסגל אין חוזה לעונה הבאה והכל פתוח". ביקורת על בלבול שפתח עם גרשון על חשבון חבשי: "עד שיש לנו שחקן נבחרת הוא בספסל"

(גודל טקסט)

אווירה קשה במכבי חיפה בבוקר שלאחר ההפסד הביתי 3:1 להפועל חדרה, שהיה השלישי ברציפות מאז הסתיימה העונה הסדירה והחל הפלייאוף העליון. במועדון זעמו על יכולת הקבוצה שהציגה משחק נרפה ונכנעה ליריבה החלשה ביותר בין שש נציגות הפלייאוף, בעיקר לאור העובדה שהפועל באר שבע ששיחקה קודם לכן והגדילה את הפער במקום השני.

במועדון גם זעמו על הדרך והגישה של השחקנים ברוב שלבי המשחק. "זה היה אחד המשחקים המבישים של המועדון וצריך לתת את הדעת על כך", אמר גורם במועדון. בכרמל חילקו את הביקורת גם כלפי המאמן מרקו בלבול וגם כלפי השחקנים, כאשר עיקר הביקורת נגד המאמן הייתה על השיטה בה בחר לעלות, עם ארבעה שחקני הגנה וללא עאיד חבשי, אלא עם רמי גרשון. "לא יכול להיות שזאת ההגנה הכי טובה שתורגלה השבוע באימונים. חבשי הוא הבלם הכי טוב בחיפה והשחקן הבודד שיש לנו בנבחרת והוא על הספסל", אמרו בקבוצה.

ביקורת נוספת נגד בלבול הייתה על החלפתו של ירדן שועה, שהיה בין הבודדים שניסה להחזיר את הקבוצה למשחק. שועה עצמו התאכזב מהחילוף ומלמל: "למה אני, למה?". המאמן הסביר כי רצה להכניס חלוץ טרי יותר בדמותו של שון וייסמן שאף הגיע למצב טוב, אבל נעצר אצל אוסטין אג'ידה.


שועה בין שחקני חדרה. לא רק הוא התאכזב מהחילוף (מאור אלקסלסי)

ביקורת הופנתה גם על כך שמרבית השחקנים ירדו מיד עם שריקת הסיום לחדר ההלבשה ולא ניגשו אל הקהל, כשהבודדים שכן עשו זאת ספגו שריקות בוז ושירת "ביזיון. השחקן היחיד שזכה למחיאות כפיים מהקהל היה קרים פריי.

במועדון הפנו פנייה ישירה לשחקנים: "רוב הסגל אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אלא רק באופציה, ומבחינתו לגבי כל מי שנמצא בלי חוזה הכול פתוח. מי שחושב שמעמדו לא בסכנה, טועה בענק". אגב, גם בלבול עצמו הודה בסיום כי זה היה משחק חלש ולא מן הנמנע כי כבר במשחק הבא יבצע שינויים רבים.


אוהדי מכבי חיפה השמיעו את דעתם על היכולת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי