תמאש ביקש מבית המשפט להתאמן עם אזיקון אלקטרוני

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | יוני אריאלי

פרקליטו של הרומני עומר נגולה, ביקש להשיב את הבלם לאימונים: "שחקן אחר שמעורב בתאונת פגע וברח קיבל אישור לצאת לאימונים". אלמוג בוזגלו שב לאימוני הפועל חיפה ועשוי לקבל הזדמנות

(גודל טקסט)
הפועל חיפה לא ניצחה כבר עשרה משחקים, כשבשבת הגיע אחד ההפסדים היותר כואבים שלה העונה כאשר הובסה 3:0 על ידי עירוני קריית שמונה. הבעלים יואב כץ זעם על היכולת שגילו השחקנים במחצית השנייה, ובמועדון מבינים כי המשחק הקרוב מול הפועל רעננה יהיה משמעותי במאבק ההישארות בליגה, במיוחד לאחר הניצחון אתמול (ראשון) של מ.ס. אשדוד שפתח מחדש את הקרב בתחתית.


שחקני הקבוצה קיבלו היום מנוחה, כשאתמול המאמן שרון מימר קיים שיחה עם השחקנים ואמר: "אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה. יש הרבה ביקורת ואנחנו צריכים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי. אנחנו נראים רע וזה פוגע".


מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן יערוך מספר שינויים בהרכב. המגנים שון גולדברג וחן דילמוני עדיין פצועים, כך שלירן סרדל ימשיך כמגן שמאלי ורוב השינויים יהיו ככל הנראה בקישור ובחלק ההתקפי. בין השאר נראה כי שלומי אזולאי יפתח בהרכב כאשר גם נס זמיר עשוי לחזור ל-11.



אלמוג בוזגלו. יחזור אל כר הדשא כבר העונה? (ערן לוף)


מי שעוד עשוי לחזור לסגל הקבוצה הוא אלמוג בוגזלו. הקשר שהגיע בתחילת העונה קרע את הרצועה הצולבת במשחק במוקדמות הליגה האירופית מול אטאלנטה, ולאחר תהליך השיקום חזר לאחרונה לאימונים מלאים עם הקבוצה וישולב במשחקים האחרונים של העונה.




בתוך כך, עורך דינו של גבריאל תמאש עומר נגולה, עלה הבוקר לבית המשפט בפ"ת בבקשה להחזיר את השחקן לאימונים ומשחקים. נגולה הציע שהשחקן יתאמן עם אזיקון אלקטרוני עד המשפט הסופי לגביו. נגולה גם כתב במכתבו: "שחקן אחר שמעורב בתאונת פגע וברח שהתוצאות שלה היו קטלניות, אושרה יציאתו לאימונים בפיקוח הקבוצה שלו".



עשוי לחזור לאימונים. גבריאל תמאש (ערן לוף) 


תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הפועל חיפה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת. הדיון יתקיים ביום רביעי 10.4.19 בשעה 17:00.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי