כץ: "יכול לשים שתי ידיים על הלב. לא דיברתי עם מאמנים"

יואב כץ
יואב כץ. מקווה לעונה אפילו טובה יותר | דני מרון

בעלי הפועל חיפה התראיין בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ושמר על אופטימיות כשהתבדח("מסתכל על חצי הקולה המלאה"), משוכנע שקבוצתו תסיים את העונה בטעם טוב ורמז שהתוצאות הבאות יכריעו את עתידו של מימר

(גודל טקסט)

כבר עשרה משחקים שהפועל חיפה לא מנצחת בליגה. ביום שבת האחרון הובסה הקבוצה של שרון מימר 3:0 על ידי הפועל קרית שמונה. הבעלים יואב כץ מנסה להסתכל על 'חצי הקולה המלאה' ולא מאבד את ההומור גם בזמנים הקשים. כץ שהתראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM.  משוכנע שהפועל חיפה תסיים את העונה בצורה טובה ורומז שהתוצאות הבאות יכריעו סופית על עתידו של המאמן שרון מימר.

על ההפסד לק"ש: "נכון שלא ניצחנו הרבה זמן, היו לנו שני משחקים די טובים נגד בית"ר ירושלים והפועל תל אביב למרות שלא ניצחנו. הייתה מחצית ראשונה טובה נגד ק"ש ומחצית שנייה גרועה מאוד. אנחנו צריכים להסתכל קדימה לקראת המשחק נגד רעננה וללמוד מהשגיאות הרבות שעשינו. חמש מחציות מתוך שש היו טובות למרות שלא הבקענו".

לשחק טוב במשך מחצית זה לא מספיק: "זה נכון, אנחנו מסתכלים על העתיד. יש לנו עוד ארבעה משחקים ואני חושב שאנחנו כן ניקח נקודות אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו נגד מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי חיפה, ואנחנו יכולים להשיג 75% מהנקודות שנותרו. נסתכל על חצי הקולה המלאה"(צוחק, מתכוון לחצי הכוס המלאה").


שחקני הפועל חיפה מאוכזבים (מאור אלקסלסי)

מאבקי הירידה: "אנחנו עדיין נלחמים נגד הירידה. יש לנו עשר נקודות יתרון וגם הפרש שערים אבל אנחנו עדיין חלק מהמשחק".

עתידו של מימר: "אני קודם כל רוצה לסיים את העונה כמו שצריך וכמובן להישאר בליגה, ותלוי איך הליגה תסתיים מבחינתינו. אנחנו מאוד קרובים אבל עדיין לא סיכמנו. זה תלוי במשחקים האחרונים".

מאמנים אחרים: "אני יכול לשים לא יד אחת אלא שתי ידיים על הלב ולא דיברתי עם אף מאמן". כשנשאל האם התקשרו אליו מאמנים שרוצים את הג'וב?, התחמק: "על זה אני לא רוצה לענות".


כץ עם מימר. המאמן תלוי בתוצאות הבאות (צילום: הפועל חיפה, האתר הרישמי)

קבלת ההחלטות במינוי המאמן: "בכל קבוצה יש החלטה שונה. קודם כל צריך לחבב את הבן אדם, אחרת גם אם הוא המאמן הטוב בעולם, זה לא יעזור. מאמן צריך להתאים לא רק לבעל הבית אלא גם לקבוצה. מכבי חיפה קבוצה מאוד תובענית, לא קל למאמנים לעבוד שם אבל בהפועל חיפה יותר נוח לדעתי. אצלינו זה בית הבראה למאמנים. אנחנו קבוצה משנית יותר".

על האפשרות שניר קלינגר יחזור: "הדיווח הזה היה שגוי, אבל אני רוצה להגיד על קלינגר שזה לא אישי אלא ביזנס(התביעה). הוא תקע לנו סכין בגב פעמיים. ניצן שירזי לימד אותי משפט יפה בכדורגל בארץ אתה מוריד את הגנב מחבל התלייה".

על גבריאל תמאש: "נדון בסוגיה הזו אחרי שבתי המשפט יפסקו מה שיפסקו. בארה"ב היו מכניסים אותו לגמילה קודם כל. השאלה היא אצלו האם הוא מכור או לא".


תמאש. בקבוצה ימתינו לפסיקת ביהמ"ש (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי