במכבי חיפה מבהירים: "מעמדו של בלבול חזק מתמיד"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

במועדון מהכרמל נותנים גיבוי מלא למאמן על אף שרשרת ההפסדים בפתיחת הפלייאוף העליון והוא יחל בהכנות לעונה הבאה. רוקאביצה יקבל הצעה לשנתיים נוספות בשכר מופחת, קונסטנטין הביע נכונות להצטרף

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (רביעי) לאימוניה לאחר שני ימי חופשה ותגביר את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון (20:00, שידור ישיר בספורט1). במועדון הירוק רוצים לחזור למסלול הנצחונות לאחר שלושה הפסדים רצופים, האחרון שבהם 3:1 מול הפועל חדרה בסמי עופר, כשהקבוצה מהכרמל טרם הצליחה לנצח בפלייאוף העליון.

על אף ההפסדים האחרונים והנסיגה ביכולת של מכבי חיפה, במועדון מכחישים בכל תוקף כי ישנה פגיעה במעמדו של המאמן מרקו בלבול ואף מבהירים: "מעמדו של בלבול היה ונשאר חזק מתמיד. הוא עשה דברים גדולים וייצב את המערכת. אנחנו בתקופה לא טובה אבל נדע איך לצאת מזה".

מעבר לכך בחיפה ממשיכים לעבוד על התוכנית של המאמן לעונה הבאה ובקרוב בלבול יעביר רשימה של שחקנים שימשיכו. כזכור, לחיפה יש לא מעט אופציות על שחקנים וביניהם החלוץ ניקיטה רוקאביצה. האחרון אומנם איבד את מקומו בהרכב מול חדרה אבל נכנס כמחליף וכבש שער ואף צפוי לחזור להרכב הקבוצה למשחק מול נתניה.


רוקאביצה. נמצא בתוכניות לעונה הבאה (מאור אלקסלסי)

החלוץ מסיים חוזה בקבוצה בסיום העונה אבל לחיפה יש אופציה לפיה החלוץ צפוי להשתדרג משמעותית בשכרו. במועדון ציינו כי האוסטרלי זוכה לקרדיט מהמאמן שירצה להשאירו בקבוצה אך יוצע לו חוזה חדש לשנתיים בשכר מופחת. בסביבתו של השחקן ציינו כי משפחתו תרצה להמשיך לשחק בישראל כאשר ישנן גם הצעות מקבוצות באוסטרליה.

כפי שפרסמנו, מי שצפוי להצטרף לירוקים הוא מגן בני יהודה שי קונסטנטין. בסביבתו של המגן אישרו כי נעשו גישושים והמשא ומתן יתפוס תאוצה בקיץ והמגן הביע נכונות להצטרף לירוקים למרות שזוכה להצעות מקבוצות נוספות בישראל. מי שעוד צפוי להצטרף לירוקים הוא הקשר הצעיר טוראי סיהאו. הקשר בן ה-19 משחק בבית"ר טוברוק והרשים את ראשי חיפה שיצרפו אותו לחוזה ארוך טווח. האחרון אינו צפוי לשחק בקבוצה הבוגרת בעונה הקרובה אלא להיות מושאל לקבוצה אחרת בליגת העל.


קונסנטנטין. מעדיף את מכבי חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי