בהפועל חיפה זועמים: "הגיע הזמן שתמאש ייצא ממעצר בית"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | יוני אריאלי

הבלם הרומני עוד במעצר בית, אבל היום יתחיל המשפט בעניינו כאשר התביעה תדרוש מאסר בפועל. בית המשפט טרם נתן תשובה. מימר מתכנן שינויים משמעותיים לקראת הפועל רעננה בשבת, מיטרבסקי יירד לספסל

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל רעננה בשבת הקרובה. בכרמל הגדירו את המשחק הקרוב כקריטי, כאשר ניצחון יבטיח בו סופית את ההישארות בליגה ואילו הפסד נוסף עלול להביא לשינויים דרסטיים בקיץ הקרוב מעבר לאלה שתכנן הבעלים יואב כץ.

המאמן שרון מימר טרם קבע את ההרכב עמו יפתח, אבל נראה כי יעשה שינויים כאשר ריקי מיטרבסקי ישלם את מחיר הטעויות במשחק נגד קריית שמונה ויירד לספסל. גם השוודי רסמוס סטויטדט ושלומי אזולאי נמצאים בתמונת ההרכב.

במקביל, בקבוצה עוקבים אחר התפתחויות בגזרתו של הבלם הרומני גבריאל תמאש. היום (חמישי), בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה, ייערך הדיון הראשון במשפט הכללי בו מואשם השחקן בנהיגה תחת אלכוהול ומהירות מופרזת. נציגו של השחקן עו"ד סטולר, בצוותא עם תמאש, מתכוונים לכפור באישומים נגדו ואילו התביעה דורשת מאסר בפועל. בינתיים, השחקן עצמו עדיין נמצא במעצר בית למרות הבקשה לחזור לאימונים ולמשחקים מתחילת השבוע. בחיפה זועמים על כך שבית המשפט טרם נתן תשובה לבקשה ואמרו: "הגיע הזמן שתמאש ייצא למעצר בית. הוא הציעה הצעה הגונה להתאמן עם אזיקונים אלקטרוניים, אבל הוא רוצה לחזור לכדורגל".

תמאש.
תמאש. "רוצה לחזור לכדורגל" (יוני אריאלי)


המאמן שרון מימר התייחס להפסד מול קריית שמונה:"אנחנו בתקופה פחות טובה. היינו טובים במחצית הראשונה מול קריית שמונה ובמחצית השנייה נשברנו מנטאלית ושילמנו ביוקר. אנחנו לא רוצים להגיע למאבק הירידה ומנסים למצוא פיתרונות. נחלשנו בהבקעת השערים. הקבוצה לא בבעיה ואני מרגיש שחדר ההלבשה איתי".

לקראת רעננה אמר המאמן: "מי שגזל מאיתנו את הפלייאוף זה אנחנו. אנחנו צריכים לחזור לעצמנו למרות שרעננה קבוצה עיקשת שמקשה על היריבות". במועדון הודיעו שכל הנשים שילבשו אדום ייכנסו למשחק בחינם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי