שחקן במכבי חיפה: "זה משחק חשוב לקריירה של כל אחד מאיתנו"

אטיין ריינן, מוחמד עוואד, רועי קהת
אטיין ריינן, מוחמד עוואד, רועי קהת | מאור אלקסלסי

הירוקים רוצים לחזור לנצח מול הקהל הביתי נגד אחת היריבות הישירות במאבק באירופה, מכבי נתניה (ראשון 20:00, ספורט4). חבשי, מנדגק ורוקאביצה צפויים לחזור להרכב: "אסור לנו ליפול במאני טיים"

(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק מחר (ראשון 20:00, שידור ישיר בספורט1) נגד מכבי נתניה. הירוקים רוצים לסיים את התקופה הלא טובה של הקבוצה מאז פתיחת הפלייאוף העליון, בה הפסידו בכל שלושת המשחקים ברציפות.

במועדון סימנו כמטרה לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה, ויודעים כי רק ניצחון נגד פיינליסטית הגביע יקרב אותם. מעבר לכך, גם בקרב השחקנים מבינים את חשיבות הניצחון כאשר רובם מחזיקים באופציה לעונה הבאה ובכרמל כבר הבהירו כי ההחלטה לגבי כולם תתקבל רק בסיום העונה. "זה משחק חשוב לקריירה של כל אחד מאיתנו. אם ננצח, נוכל לצאת לדרך חדשה. אסור לנו ליפול במאני טיים", אמר שחקן בקבוצה.

המאמן מרקו בלבול יתרגל באימון המסכם את ההרכב שצפוי לפתוח מחר, אבל נראה כי יחזור לשיטת שלושת הבלמים שעבדה היטב לקבוצה. איעד חבשי יפתח במרכז ההגנה לצדם של עופרי ארד ואטיין ריינן. רז מאיר עשוי לפתוח כמגן שמאלי על חשבונו של רמי גרשון, ואילו ג'ורג' מנדג'ק יחזור להרכב במקום מוחמד אבו פאני. גם ניקיטה רוקאביצה יחזור ל-11, כאשר עדיין לא ברור אם זה יהיה לצדו של מוחמד עוואד או ירדן שועה.

ריינן. עוואד וקהת.
ריינן. עוואד וקהת. "אם ננצח, נוכל לצאת לדרך חדשה" (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, במועדון אישרו אתמול כי המאמן האיטלקי ג'וליו ספאדוני הוא אחד המועמדים העיקריים לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אבל ציינו כי טרם התקבלה החלטה סופית וכי יש מועמדים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי