מימר התפטר מאימון הפועל חיפה, כץ טרם אישר לו לעזוב

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה נכנעה 2:0 לרעננה ורשמה 11 מחזורים ברצף ללא ניצחון, הבעלים יצטרך להחליט אם לקבל את עזיבתו: "המשבר עמוק מאוד", טען המאמן בסיום. שמותיהם של סילבס, נעים והוכנבוים עלו, בן מרגי יעביר את האימון

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
מעמדו של המאמן שרון מימר התערער משמעותית לאחר ההפסד הביתי 2:0 להפועל רעננה, וזמן קצר לאחר המשחק הוא בחר שלא לחכות להחלטת הבעלים יואב כץ אם לפטרו ובשיחה עמו ביקש לעזוב מיידית את הקבוצה, שלא רק הפסידה משחק שני ברציפות, אלא כבר רושמת 11 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.



בהודעה רשמית מהפועל חיפה נמסר כי הבעלים יואב כץ טרם החליט אם לקבל את התפטרות המאמן, אבל עוד לפני השיחה ביניהם נודע כי במועדון עלו שמות של מועמדים פוטנציאליים להצטרף במטרה למנוע הסתבכות כנגד כל הסיכויים. בין השמות שעלו היו חיים סילבס, ירון הוכנבוים ויובל נעים. את האימון מחר יעביר עוזרו של מימר, מאיר בן מרגי, ועד שתתקבל החלטה סופית מסר כץ: "שרון מאמן ואישיות ברמה גבוהה וצר לנו שהדברים התגלגלו בצורה הזו".


לאחר המשחק, כאמור עוד לפני החלטתו להתפטר, אמר מימר: "המשבר עמוק מאוד. כרגע כלום לא הולך לנו, אנחנו לא מצליחים לעשות דברים שאנחנו מנסה וזו האמת. אני מבין את הקהל, יש להם ציפיות ואנחנו מאכזבים אותם. מה שצריך לעשות אני אעשה מול המועדון".


כשנשאל איך יוצאים מהמצב הוסיף: "דקה אחרי משחק זה לא הזמן לענות, אנחנו נחשוב מה אפשר לעשות. אני מבטיח שאנחנו מנתחים כל משחק וחושבים מה אפשר לעשות, לצערי הדברים שניסינו לעשות לא מצליחים. בספורט צריך להמשיך לנסות עד שמצליחים".



מימר. "מה שצריך לעשות אעשה מול המועדון" (מאור אלקסלסי)


מן העבר השני, הפועל רעננה מאושרת מהניצחון הגדול מבחינתה והמאמן מנחם קורצקי אמר על ניצחון החוץ הראשון העונה: "זה בא בזמן מושלם. לא היה לנו משחק טוב וסיבכנו את עצמנו בשבוע שעבר, אבל היום חזרו לנו שחקנים חשובים. בשבוע שעבר לא תירצתי בלי ארבעה שחקנים חשובים, אבל היום הם חזרו וראינו את הכוח שלהם וכמה הם נותנים לקבוצה. לא מגיע לנו להיות במקום אליו נקלענו ואני שמח מאוד עבור השחקנים".


קורצקי נשאל על מפלס הלחץ: "הגענו מתוחים, אבל בקטע טוב. השתדלתי לא להקרין לחץ לשחקנים ולתת להם אמונה שאנחנו קבוצה טובה שנקלעה נגד אשדוד ליום טוב. אני שמח שהיום החברה התעלו, או יותר נכון חזרו לעצמם. זה היה משחק מצוין ואנחנו עם הפנים קדימה כי טרם הסתיים דבר בתחתית. מקווה שאשדוד יפסידו".



קורצקי. שחקנים משמעותיים חזרו וניצחון חוץ ראשון הושג (מאור אלקסלסי)


המשך דרכו ברעננה: "זה כרגע פחות מעניין אותי, כי אני קודם כל רוצה לסיים את העונה הזאת. אחרי זה נדבר על העונה הבאה".


יוג'ין אנסה שחזר מפציעה ארוכה וכבש הוסיף: "זה טוב לחזור, וכמובן שעוד יותר טוב לחזור עם ניצחון בו גם כבשתי ובישלתי. אני מאוד שמח עבור הקבוצה ומבחינתי אני מתרכז בלעבוד קשה. היו לי שנתיים טובות ברמלה עם מאמן מצוין, זיו אריה, ואני מרגיש טוב בליגת העל לפחות עד עכשיו. ניצחנו משחק חשוב ואני בטוח שיש לנו את האיכות להישאר בליגה, גם היום הראינו שאנחנו צריכים להישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי