גורם ברעננה: "נתחיל בהכנות לעונה הבאה, קורצקי יאריך חוזה"

קורצקי
קורצקי | אודי ציטיאט

בזכות ניצחון החוץ הראשון העונה, 0:2 על הפועל חיפה, בשרון חוגגים הישארות, גם אם הדבר עדיין לא רשמי, ומצהירים שהמאמן יאריך בקרוב את חוזהו

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה קרובה מאוד להבטיח באופן מעשי עונה נוספת בליגת העל, לאחר ניצחון באצטדיון "סמי עופר" 0:2 על הפועל חיפה, ניצחון החוץ הראשון שלה העונה. לרעננה 35 נקודות והיא בזכות הניצחון טיפסה עד למקום התשיעי, מרוחקת 7 נקודות מאשדוד שבמקום הלפני אחרון.

גורם במועדון הודה הבוקר: "לא ברור איך רק אחרי 30 מחזורים ניצחנו לראשונה בחוץ, אבל זה משמח ולמעשה כבר אפשר להתחיל את ההכנות לעונה הבאה. המאמן מנחם קורצקי אמור לחתום על חוזה חדש". למעשה רק תסריט בלהות בו תפסיד הפועל רעננה בשלושת משחקי סיום העונה במקביל לשלושה ניצחונות של מ.ס. אשדוד יכולים לבצע את הבלתי ייאמן.

הבעלים אשר אלון כבר שוחח עם מנחם קורצקי והדרישה שלו לקראת ההכנות לעונה הבאה היא לבנות קבוצה יצירתית והתקפית, אשר תגרום להבאת יותר קהל למגרשים. בקבוצה ממתינים לראות מי יהיו השחקנים אשר ישוחררו ממכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב במטרה לצרף לפחות ארבעה חמישה שחקנים חדשים. ללא כל קשר, הכוונה של המאמן מנחם קורצקי כעת היא לשתף במשחקים האחרונים שחקנים שלא קיבלו הזדמנויות להוכיח עצמם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי