ארד: "חיפה זה הבית שלי, לא רואה את עצמי עם חולצה אחרת"

עופרי ארד
עופרי ארד | מאור אלקסלסי

הבלם הצעיר התייחס לדיבורים על הארכת חוזהו: "הקהל שלנו חשוב לי ולכן אני מסביר, אני רוצה להישאר במכבי חיפה". מנדז'ק מחזיק בהצעות מאירופה ומישראל, נציגיו הגיעו לארץ. כעס על וייסמן שמסרב להאריך חוזה

(גודל טקסט)
הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק היה אחד השחקנים המצטיינים בניצחון מכבי חיפה מול מכבי נתניה ביום ראשון. האחרון כבש את שער הניצחון ומעבר לכך שלט לחלוטין במרכז השדה ואף חיסל כמעט לחלוטין את הניסיונות של היהלומים. זה כמובן הוסיף לו נקודות זכות, אך במכבי חיפה טרם החליטו על עתידו של השחקן בעונה הבאה.


כעת, לספורט1 נודע כי נציגיו נחתו בסוף השבוע בישראל וצפויים להיפגש בקרוב עם ראשי המועדון במטרה לדון על העונה הבאה. כפי שפרסמנו לראשונה, האחרון פנה לאחרונה למוסדות פיפ"א בטענה כי החוזה שלו מול ספרטה פראג, ממנה הגיע כמושאל לחיפה, אינו חוקי ולכן הוא מבקש לבטלו. בסביבתו של השחקן מעריכים כי בסוף מאי תתקבל החלטה סופית בנושא, משמע שמנדז'ק עשוי להפוך לשחקן חופשי.


עוד אמרו בסביבתו של הקמרוני כי הוא מחזיק בהצעות נוספות, גם בישראל, אך ישמח להישאר במכבי חיפה וכעת ירצו לשמוע נציגיו של השחקן את התשובות מהמועדון. "מדובר באחד הקשרים הטובים בליגה הישראלית וחיפה יכולה רק להרוויח ממנו", אמר אחד ממקורבי הקשר.



מנדז'ק מודה למאבוקה על הבישול בתחילת השבוע (מאור אלקסלסי)


לאחר לא מעט שמועות על עתידו של עופרי ארד בקבוצה ועל סימן השאלה סביב הארכת חוזהו, ובהמשך לידיעה כי המועדון הציע לו חוזה לחמש שנים נוספות, הבלם הצעיר שם סוף לספקולציות: ""אני בדרך כלל לא נוהג להתייחס לכל מיני פרסומים", כתב ארד, "אבל אחרי לא מעט כותרות וספקולציות הנוגעות אליי ובגלל שהקהל של מכבי כל כך יקר לי, חשוב לי ואני מרגיש שחשוב שאסביר. כן, אני במו"מ עם מכבי חיפה. כן, אני מאוד רוצה להמשיך במכבי חיפה. זה הבית שלי וקשה לי לראות עצמי לובש חולצה אחרת בישראל. יש לי חוזה במכבי חיפה, זה הבית שלי טוב לי פה. מכבי החליטו לפתוח את החוזה ולהמשיך את ההתקשרות איתי ואני גאה על כך. המשא ומתן מתנהל בצורה הכי מכבדת ורצינית ואני מודה על כך לאנשי מכבי חיפה. אני משאיר את המו"מ לאנשים אחרים ולי הכי חשוב להתרכז בקבוצה ובמטרות שלה. כל עוד מכבי תרצה בי אני פה".


בנוסף, במכבי חיפה רוצים להחתים על חוזה חדש את החלוץ שון וייסמן, שבינתיים אינו מסכים לכך. במועדון ישנו כעס על השחקן שדוחה את ההחלטה והאחרון אף הודח מסגל הקבוצה במשחק האחרון. "אם שון לא רוצה להישאר, אז הוא לבטח לא יהיה בתוכניות עד לסיום העונה. הצענו לו הצעה הגונה ולא נחכה לנצח", אמרו בחיפה. 




שון ויסמן. יישב ביציע עד סוף העונה? (מאור אלקסלסי)


מבחינה מקצועית בקבוצה מודאגים מעט מפציעתו של החלוץ מוחמד עוואד. האחרון נכנס כמחליף מול נתניה, התלונן כי הרגיש כאבים במפשעה וייבדק בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי